בנק הפועלים ופרטנר מעניקים הטבות לתושבי הכרמל והצפון

בין השאר מציע הפועלים הלוואה חד-פעמית של עד 30 אלף שקל ללא ריבית ובהחזר של עד 36 תשלומים ■ פרטנר תעניק ללקוחותיה באזור 50% הנחה בשיחות יוצאות לכל היעדים בישראל

לאחר שמוקדם יותר היום (ו') הודיעו בנק לאומי ובנק דיסקונט על שורת הטבות לתושבי הצפון שפונו מבתיהם בעקבות השריפה בכרמל, הודיע הערב גם בנק הפועלים על הטבות לתושבי האזור.

בנק הפועלים הקים מערך מיוחד שיטפל בתושבי האזור שנפגעו ושנאלצו לפנות את בתיהם. הבנק קיבל גם החלטה עקרונית להושיט עזרה לתושבים שנפגעו ולאנשי כוחות ההצלה והביטחון הרבים הפועלים באזור.

המהלך הראשון עליו החליט המערך המיוחד שהוקם בבנק הוא הענקת שורה של הטבות לתושבים שנאלצו לפנות את בתיהם בעקבות שריפת הענק בכרמל. בנק הפועלים פתח "קו חם" מיוחד, שיפעל 24 שעות ביממה ויעניק שירותים ללקוחות שפונו מבתיהם, שמספרו 2403* או 6532403 -03.

בין השאר מציע הפועלים אשראי ישיר בריבית מועדפת - הלוואה חד-פעמית בגובה של עד 30 אלף שקל ללא ריבית ובהחזר של עד 36 תשלומים. ניתן לקבל את ההלוואה בשיחת טלפון אחת, ללא חתימת מסמכים וללא עמלות.

בנוסף מציע הבנק דחייה של תשלומי המשכנתא - החל מהיום יוכלו תושבי שפונו מבתיהם באזור הכרמל לפנות בבקשה לדחיית תשלומי המשכנתא למשך תקופה של עד 3 חודשים (בהלוואות מכספי בנק בלבד, בכפוף לתנאי הבנק ונהליו).

ללקוחות עסקיים בתנאים מועדפים מוצעת הלוואה בגובה של עד 100,000 שקל בריבית אטרקטיבית בהחזר של עד 60 תשלומים. בתי עסק שנמצאים באזור המוגדר כאסון לאומי ייהנו מאפשרות דחייה של 3 חודשים בהחזר הלוואות והפחתה של 50% בעמלת הסליקה של ישרכארט למשך 3 חודשים.

חברת הסלולר פרטנר החליטה להעניק 50% הנחה ללקוחותיה, השוהים באזור שבין זכרון-יעקב בדרום, חיפה צ'ק פוסט בצפון ויקנעם במזרח, בשיחות יוצאות לכל היעדים בישראל. ללקוחות prepaid תעניק החברה 50% הנחה בשיחות ברשת אורנג'. ההטבה ניתנת החל מהיום בשעה 8:00 בבוקר ועד יום א' בשעה 8:00 בבוקר.