ועידת ישראל לעסקים: מושב מיוחד - האם יש בועת נדל"ן?

את המושב יפתח שר השיכון אריאל אטיאס ומנחה הדיון יהיה דרור מרמור, עורך מוסף הנדל"ן של "גלובס" ■ הוועידה תתקיים בין התאריכים 12-13 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל

השנים האחרונות התאפיינו בעלייה מהירה וחדה של מחירי הנדל"ן כמעט בכל חלקי הארץ. לצד הזינוק במחירים ניתן לראות גם את המגבלות החדשות על המשכנתאות שנועדו למתן את התייקרות הנדל"ן ובפועל מערימים קשיים על רוכשי הדירות. פרשנים ומומחים צופים את התפוצצותה של 'בועת הנדל"ן', ואילו אחרים טוענים שמחירי הנדל"ן אינם גבוהים מדי ומשקפים שוק ריאלי.

ועידת ישראל לעסקים 2010 של "גלובס" תעלה השנה את מושב הדיון "תחזית שוק הנדל"ן". את המושב יפתח שר השיכון אריאל אטיאס ומנחה הדיון יהיה דרור מרמור, עורך מוסף הנדל"ן של "גלובס".

בין שאר הדברים בהם ידונו במסגרת המושב: מי מרוויח מעליית מחירי הנדל"ן, מי יכול לרכוש דירה בישראל, האם ניתן לעצור את עליית מחירי הנדל"ן בישראל והאם הרגולטור צריך להתערב. עוד ישתתפו בדיון: פרופ' ליאו ליידרמן, היועץ הכלכלי הראשי בנק הפועלים; הרצל חבס, יו"ר קבוצת חבס; ניסים בובליל, נשיא התאחדות הקבלנים; יגאל דמרי, יו"ר ומנכ"ל י.ח. דמרי; חיים פריילכמן, מנכ"ל בנק אגוד

ועידת ישראל לעסקים 2010, הועידה העסקית השנתית הגדולה בישראל, תתקיים השנה בסימן כלכלה גלובלית משתנה, סדר עולמי חדש בעידן שלאחר המשבר. הוועידה תארח דמויות מפתח בכלכלה הבינלאומית והישראלית בתחומי הפיננסים, הנדל"ן, האנרגיה והתשתיות, התקשורת והמדיה, האקדמיה והמחקר. הללו יידונו בנושאים הבוערים והמרתקים ביותר בחברה הישראלית ובאתגרים העומדים בפני הכלכלה העולמית. בין השאר ידון נושא תגליות הגז בישראל ושאלת התמלוגים, מחירי הנדל"ן המקומיים כבועה וכשוק ריאלי, מעמדה הכלכלי של ישראל בראי הכלכלה הבינלאומית, טכנולוגית החלל הישראלית כמנוע לצמיחה ומלחמת השליטה העולמית בין ארה"ב לסין.

ועידת ישראל לעסקים של גלובס המהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי ציבורי, תתקיים בין התאריכים 12-13 בדצמבר במלון דיויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים 2010:

www.globes.co.il/conf2010