מומה תטפל בתקציב הפרסום של דיאמנט צעצועים

תקציב הפרסום של חברת דיאמנט צעצועים, יבואנית בקוגן, צפוי לעמוד על 3 מיליון שקל

חברת הפרסום מומה תטפל בתקציב הפרסום של דיאמנט צעצועים בגובה של 3 מיליון שקל.

חברת דיאמנט צעצועים הביאה לישראל את להיט הבקוגן לפני כשנתיים, והיא משווקת בין השאר את "אוגרי הזוזו", ה"שראפ שוטרס", "מייטי-בינז", בובות ה"ליב", בצק ה"מונ-דו", ה"טק-דק", ה"פליק-טריקס", יחד עם ייצור עצמי של ערכות יצירה והפעלה לילדים.