ראשי הערים יפגינו מחר בת"א: "מחיר המים זינק פי 3"

ראשי הרשויות יקיימו מחר בשעה 11:00 הפגנה מול משרדי רשות המים בתל אביב במחאה על מה שהם מגדירים "השתוללות מחירי המים" ■ מרכז השלטון המקומי עתר לבג"ץ

"מחירי המים משתוללים ואנשים אדישים - כשהדלק עולה ב-2 אגורות כל המהדורות מדווחות על כך, המים עלו פי 3 (!!!) ולאף אחד לא איכפת" - כך טוען היום (ג') יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מעלות-תרשיחא, שלמה בוחבוט.

בוחבוט וראשי רשויות מרכזיים אחרים צפויים לשבש מחר את התנועה במרכז תל אביב, במסגרת הפגנה שיערכו בשעה 11:00 מול משרדי רשות המים ברחוב המסגר בתל אביב. מחירי המים, טוענים ראשי הרשויות, עלו בשיעור מטורף והתייקרו פי 3 מאז שנת 2007.

הפגנת ראשי הרשויות מצטרפת לשורה של צעדים אחרים, בהם עתירה לבג"ץ שהגישו ראשי הרשויות כבר פעמיים בשנה החולפת וכן קידום הצעת חוק בנושא - על פיו יוטל פיקוח פרלמנטרי על מחירי המים במטרה לשמור על רמתם.

"אנחנו קוראים לציבור לצאת לרחובות ולמחות", אמר בוחבוט שהתחייב שלא להפסיק בפעילות המחאה עד אשר "יחזרו המחירים לרמות שפויות".

לדבריו, "אין שום קשר בין המחסור הזמני במיים לבין מחירם שנקבע רק כדי לממן את תאגידי המים המיותרים שהוקמו ע"י הממשלה בניגוד לעמדת השלטון המקומי".