שינויים בערוץ 24: נירית וייס תמונה לעורכת הראשית

וייס, ששימשה עד לאחרונה כעורכת מגזין הבידור "פנאי פלוס", תחליף בתפקיד את אורי סלעי

נירית וייס תתמנה לעורכת הראשית של ערוץ 24, במקומו של אורי סלעי שמצטרף לקשת. וייס, שהצטרפה בחודש האחרון למחלקת התוכן של הזכיינית, מגיעה בעיצומו של מהפך שעובר הערוץ מאז נרכש על-ידי קשת, לשון ההודעה לתקשורת של ערוץ המוזיקה הישראלית.

בתקופתו של סלעי הופקו מעל 50 תוכניות מקור חדשות, ונערכו פרויקטים רחבי היקף. כמו כן, רשימה רחבה של טאלנטים חדשים הצטרפה לערוץ, והארכיון שלו גדל משמעותית ועומד כיום על 10,000 קליפים. סלעי מצטרף למחלקת התוכניות של הערוץ.

וייס ערכה ב-5.5 השנים האחרונות את מגזין הבידור "פנאי פלוס". לפני כן, שימשה כעורכת משנה במגזין "טיים אאוט" וכן ערכה בתחילת דרכה עיתוני נוער.

וייס מסרה כי היא "שמחה ונרגשת לקראת האתגר העצום שכרוך בעריכת ערוץ 24. אני נכנסת לתפקידי בתום שנתיים בהן ביסס סלעי את מעמדו של ערוץ 24 כמוביל והביאו למרכז השיח הציבורי. הנהלת הערוץ ואני בוחנים בימים אלה מחדש את האספקטים השונים שעימם מתמודד הערוץ בכל החזיתות, ומבטיחים להמשיך לקדמו כבית מרכזי למוזיקה הישראלית על כל גווניה".

מנכ"ל קשת אבי ניר אמר "אני מברך את נירית עם כניסתה לתפקיד ומקווה כי נמשיך את התנופה שחווה הערוץ בשנתיים האחרונות".שיהיה בהצלחה.