אטיאס נגד ישי: "ש"ס חרדית מדי - צריך להיאבק על הדיור"

(עדכון) - שר והשיכון תקף את שר הפנים: "במקום יהדות התורה, אנחנו בש"ס מנהלים מאבקים על גיור, פטור משירות בצה"ל, הבטחת הכנסה... בלי אף מאבק חברתי גדול"

ביקורת חריפה על התנהלותה של ש"ס - דווקא מתוך המפלגה: במהלך ישיבת הסיעה אתמול (ב'), מתח שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס ביקורת על התנהלות המפלגה, והביע תמיהה כיצד הגיעה התנועה לשפל כזה במעמדה בציבור. "צריך לעשות חשבון נפש איך הפכנו כל כך חבוטים ושנואים", הוא אמר.

"במקום יהדות התורה, אנחנו בש"ס מנהלים מאבקים על גיור, פטור משירות בצה"ל, הבטחת הכנסה, בית החולים ברזילי - בלי אף מאבק חברתי אחד גדול", המשיך אטיאס לתקוף. "זה כישלון שלנו".

בכירים אחרים בש"ס אומרים מזכירים הערב שלא בפומבי גם את הסערה סביב פרשת ילדי העובדים הזרים, וגם את העיסוק המופרז בפרשת חבר הכנסת "המורד" מהתנועה, חיים אמסלם. "כל הגורמים הללו יוצרים אנטיגוניזם כלפי התנועה", הם אומרים.

"ביהדות התורה יושבים ושותקים בצד - ואנחנו נלחמים בשבילה", הבהירו גורמים בתנועה. "צריך לחזור למאבק החברתי. להפסיק להיאבק רק על הגיור - ולהיאבק גם על הדיור". במקביל שבה היום גם לצוף השאלה מי יעמוד בראש ש"ס במערכת הבחירות הבאה - אריאל אטיאס, אלי ישי - ואולי גם אריה דרעי.

הבוקר התראיין ח"כ אמנון כהן מש"ס לגלי צה"ל וכאשר הוא נשאל האם דבריו של אטיאס מהווים חתירה תחת מנהיגותו של ישי, ענה: "חד משמעית לא. כל אחד מאיתנו מקבל ביקורות אם לא עשינו משהו כמו כשצריך. אני חושב שהמסר היה לעשות משהו קצת שונה ממה שעשינו בשבועות האחרונים. יש דברים שאנחנו מתקנים".