חוגלה תחליף את קו חיתולי האגיס בהשקעה של 30 מיליון שקל

החברה מחזיקה בנתח של 70% משוק החיתולים בארץ באמצעות המותגים האגיס וטיטולים

חוגלה-קימברלי תשקיע 30 מיליון שקל בהחלפת קו חיתולי "האגיס" למוצר מתקדם יותר. מדובר בחיתול חדש המכיל כותנה אורגנית ובגיזרה חדשה המותאמת למבנה גוף התינוק. החיתול יושק ללא תוספת מחיר לצרכן.

לדברי מנכ"ל חוגלה-קימברלי, ארי מלמוד, "מדובר בחיתול שהושק בארה"ב על-ידי קימברלי קלארק כמוצר סופר פרימיום, והחברה גבתה עליו שם פרמיה של 30%-40%. אנחנו החלטנו לא לגבות פרמיה, במטרה לחזק את הצרכנים הקיימים ולתת להם ערך מוסף. אני מאמין שיש מקום למוצר סופר פרימיום בישראל רק אם אתה מביא מהפכה ממשית ונותן משהו אחר לגמרי. בעתיד אנחנו מתכננים ללכת גם לשם".

שוק החיתולים מגלגל במחירים לצרכן כ-600 מיליון שקל בשנה ומהווה את השוק הגדול ביותר במוצרי הצריכה שהם לא מזון. חוגלה-קימברלי מחזיקה בנתח של 70% משוק זה באמצעות המותגים "האגיס" ו"טיטולים". המותג העיקרי של החברה, "האגיס", מחזיק בנתח שוק של 53%, ואילו המותג "טיטולים" מחזיק בנתח של 13% מהשוק. לשם השוואה - המותג המתחרה, "פמפרס" של P&G, מחזיק בנתח שוק של 25% בלבד.

הפרזנטור התינוק לחיתול החדש ייבחר באמצעות הפייסבוק, כאשר כל זוג הורים רשאי להציע את מועמדות התינוק שלו. שני התינוקות שיקבלו את מספר הלייקים הגדול ביותר, יככבו בקמפיין.

מי שעתיד ליהנות מהמהלך החדשני של "האגיס" הם דווקא צרכני המותג "טיטולים", שעשויים לזכות בשדרוג המותג.

- "האגיס" הקיים יהפוך לטכנולוגיה של "טיטולים"?

"זה בדרך-כלל מה שאנחנו עושים. במקרה הזה 'טיטולים' הוא כבר בטכנולוגיה מאוד דומה ל'האגיס'. אנחנו בדרך-כלל מורידים את הטכנולוגיה למותג אחד למטה, שזה 'טיטולים'", אומר מלמוד.

בכמה "טיטולים" זול יותר מ"האגיס"?

"ב-20% בממוצע".