היום שאחרי ערוץ ביפ: HOT משיקה את ערוץ קומדי סנטרל

הערוץ החדש יורכב מתמהיל של סדרות רכש והפקות מקור ■ יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של HOT: "המטרה שלנו היא לא להרוויח מהערוץ, אלא לשמר את הלקוחות ולהביא לקוחות חדשים"

חברת HOT השיקה הבוקר (ג') את ערוץ קומדי סנטרל, ערוץ קומדיה חדש במקומו של ערוץ ביפ שיורד מהאוויר.

ערוץ קומדי סנטרל, המשופע בסדרות רכש פופולריות לצד הפקות מקור, יעלה לאוויר ב-1 לינואר 2011, ואמור להוות זריקת מרץ עבור HOT, שמקווה לבדל אותה כל האפשר מ-yes בתחום הבידור וההומור.

השלוחה הישראלית של ערוץ קומדי סנטרל האמריקני שונה מבחינה תוכנית מערוץ הבית, זאת לא רק בשל לוח השידורים, אשר חציו הפקות מקור בשפה העברית, אלא גם בשל האופציה שניתנה לאנשי התוכן של HOT לכלול בערוץ גם תוכניות רכש שאינן משודרות תחת ערוץ הבית - כמו למשל תוכנית הלייט-נייט "קונאן" של קונאן אובראיין.

יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של HOT, סירב להתייחס לעלויות הפקת הערוץ ולתקציב השנתי שלו, ורק אמר כי "המטרה שלנו היא לא להרוויח מהערוץ, שייכלל בחבילת הבידור, אלא לשמר את הלקוחות שלנו ולהביא לקוחות חדשים, אם כי אני מאמין שההשקעה הגדולה תחזיר את עצמה".

- האם קומדי סנטרל - ערוץ האם - יפעיל פיקוח ובקרה על השלוחה הישראלית?

"כן. הערוץ מוודא שאנחנו עומדים בסטנדרטים שלו, אבל נותנים לנו חופש גדול מאוד, גם בתכנים לא רכים כמו הסדרה 'רד בנד'. חברת ענני תקשורת, המייצגת ומפיקה את הערוץ, תבצע את הפיקוח".