לבייב סגר עסקת השכרה גדולה בבניין הטיימס סקוור במנהטן

אפי ארה"ב חתמה על הסכם להשכרת 28 אלף רגל רבוע בבניין הטיימס סקוור לרשת האופנה הארצית דאפיס ■ תפוסת השכירות במתחם הקמעונאי של בניין הטיימס סקוור - 70%

חברת אפי ארה"ב, מקבוצת אפריקה ישראל , מדווחת היום (ד') כי, חתמה על הסכם להשכרת 28 אלף רגל רבוע בבניין הטיימס סקוור לרשת האופנה האמריקנית דאפיס. בעקבות החתימה על הסכם השכירות עם דאפיס תעמוד תפוסת השכירות במתחם הקמעונאי של בניין הטיימס סקוור על 70%.

נזכיר כי החברה שבשליטת לב לבייב ביצעה את עסקת הנדל"ן הגדולה ביותר שלה בניו-יורק בסוף אפריל 2007, ערב פרוץ משבר הנדל"ן החמור בארה"ב, כאשר רכשה את בניין ה"ניו יורק טיימס" אשר ממוקם במרכז ה"טיים סקוור" במנהטן ב-525 מיליון דולר. אז דווח כי אפריקה-ישראל צפויה להשקיע 170 מיליון דולר בשנתיים בשיפוץ ופיתוח המבנה, כך שבפועל מדובר על עסקת ענק בהיקף של 700 מיליון דולר. הנכס, שחלקו הוכרז לפני שש שנים כבניין לשימור, כולל בין היתר משרדים ושטחי מסחר. הוא נפרש על שטח של 4,700 מ"ר וכולל 72 אלף מ"ר בנויים.

על פי הערכות, צפויות 4 קומות החנויות בבניין לרשום עד סוף שנת 2012 רווח תפעולי משכירות (NOI) של יותר מ-17 מיליון דולר.

תמיר קזז, ממלא מקום מנכ"ל אפ"י ארה"ב אמר: "לאחרונה נרשמו ביקושים גבוהים לשטחים קמעונאיים איכותיים נרחבים בבניין הטיימס סקוור. חנויות הבניין פונות היישר לרח' ה-44, בו קיימת תנועה ערה ביותר של הולכי רגל רבים. לפיכך, גדל קצב ההשכרות כך, שהבניין הפך ליעד מוביל עבור קמעונאים המעוניינים בחשיפה עצומה ללקוחות מכל העולם".

"כניסתה של רשת דאפיס הארצית תואמת את תמהיל לקוחות הבניין, הממוצב כיעד אטרקטיבי לקמעונאים, מסעדות ובידור. למעלה מ-37 מיליון איש מבקרים מדי שנה בטיימס סקוור, ואלפי מבקרים פוקדים מדי יום את תערוכת המלך תות Discovery Times Square Exhibitions, במתחם הבאולינג בבניין. רשת דאפיס הבטיחה לעצמה מיקום מעולה שיסייע לה במכירות ובמיתוג הרשת בשנים הבאות" הוסיף קזז.

השטח אותה שכרה רשת דאפיס ממוקם בקומת הכניסה והקומות התחתונות של מתחם הבידור, הקמעונאות והמסעדות בן ארבע קומות בבניין הטיימס סקוור. הכניסה לחנות תהיה מרחוב 44, בין ברודוויי לשדרה השביעית, והיא צפויה להיפתח לציבור בתחילת סתיו 2011. אנו משוכנעים כי דאפיס תרשום הצלחה גדולה בבניין הטיימס סקוור ומצפים לדווח על עסקאות נוספות בעתיד הקרוב", הוסיף קזז.