לא רק פרטנר: סלקום ופלאפון בתוכניות נגד ה-MNVO

(עדכון) - נראה כי דרכם של המפעילים הווירטואליים הולכת להיות בעייתית ■ פרטנר השיקה תוכנית כרטיסי חיוג של 28 אגורות לדקה, שתהיה פתוחה ללקוחות כל החברות

מי שחשב שהחברות הסלולריות יישבו על המדוכה וייתנו למפעילים הווירטואליים לגנוב להן לקוחות ללא מלחמה - טעה בגדול. חברת פרטנר משיקה היום (א') מהלך חסימה מובהק למפעילים החדשים שצפויים להיכנס לשוק, וללא ספק היא הולכת לתת קרב רציני לכל השחקנים בשוק בדמות מסלולי תעריפים מוזלים בשוק כרטיסי החיוג ("pre-paid").

ל"גלובס" נודע כי גם פלאפון וגם סלקום ישיקו מהלכי חסימה בקרוב, כך שנראה שדרכם של שחקני ה-MVNO הולכת להיות בעייתית ביותר.

תחת הסלוגן החדש: "לשלם פחות - לקבל יותר" משיקה פרטנר תוכניות חדשות במודל pre-paid, המיועדות ללקוחות כל החברות בישראל. התוכניות מציעות מחירים אטרקטיביים, ללא הסכם, ללא דמי שימוש וללא התחייבות, והן מאפשרות יכולת שליטה מלאה בהוצאה החודשית.

במסגרת אחת התוכניות, שלדברי פרטנר תשקף מחיר של כ-28 אגורות לחיוג לכל היעדים, תשווק החברה כרטיסי חיוג ב-250 שקל, בתוספת בונוס של 150 שקל נוספים ו-600 דקות שיחה ברשת פרטנר (ללקוחות פרטנר בלבד).

כרטיס חיוג נוסף בשווי 130 שקל יעניק בונוס של 100 שקל נוספים ו-250 דקות ברשת החברה, ומחיר הדקה הממוצע בו יעמוד על 31 אגורות לדקת שיחה.

במסגרת החבילה יתאפשר שימוש בכל השירותים הניתנים על-ידי החברה, כלומר תהיה תוספת תשלום על גלישה באינטרנט וכו'.

יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה של פרטנר, מסר כי "המהלך החדשני מיועד לכל הסגמנטים באוכלוסייה: בני-נוער, סטודנטים, מבוגרים, תיירים, עובדים זרים ועוד, אשר להם צורך משותף - שליטה בהוצאות באופן מלא, ללא כל התחייבות או תשלום חודשי קבוע, תוך קבלת תמורה אופטימלית של שירות מצוין ומחיר אטרקטיבי במיוחד. כמו כן, התוכניות אינן מחייבות את הלקוח לחתום על הסכם כלשהו.

"המהלך ילווה בקמפיין תחת הסיסמה 'לשלם פחות לקבל יותר', הכולל: שילוט חוצות (תחנות אוטובוס, תל רופים), שילוט על גבי אוטובוסים, תיקשור נרחב בנקודות המכירה ברחבי הארץ (עלוני מכר, פוסטרים ועוד), כמו גם פעילויות קד"מ ממוקדות".