אלי כהן - ראש מטה השיווק החדש בבנק הפועלים

בתפקיד החדש ירכז תחתיו כהן פעילות בתחומי שירות, רגולציה ואחריות חברתית ■ מירב ספקטרובסקי-ששון תמונה למנהלת אגף בנקאות ישירה בקבוצה

שינויים ארגונים בבנק הפועלים: אלי כהן(40) - עד לאחרונה סמנכ"ל המסחר והקשרים הבינלאומיים של אל על, ולפני כן הממונה על השכר באוצר ומנכ"ל משרד התיירות - מונה לראש מטה השיווק של הבנק. זאת, כפי שנחשף ב"גלובס" לפני שבועות ספורים. מדובר בתפקיד חדש, שירכז תחתיו פעילות בתחומי שירות, רגולציה ואחריות חברתית, ויפעל בכפיפות ישירה למנכ"ל ציון קינן. כהן לא יהיה חבר הנהלה, אך יישב בדיוניה במעמד של משקיף.

כהן יהיה אחראי על מיתוג בנק הפועלים וניהול האסטרטגיה השיווקית שלו בראייה כוללת, ותוך אחידות במסרים השיווקיים. נוסף על כך יקבל כהן אחריות על הפרסום והתקשורת השיווקית. גם הובלת נושא איכות השירות תהיה באחריותו, במקביל לפעילותה של יחידת איכות השירות בחטיבה הקמעונאית. תחת מטה השיווק תוקם יחידה אשר תוביל את תורת איכות השירות בכלל יחידות הבנק, תוך הטמעת תודעת שירות הפנים בין היחידות הפנימיות בארגון.

השיווק והשירות היו מרוכזים עד עתה בחטיבה הקמעונאית שבראשה עומדת לילך אשר טופילסקי. למעשה, השינוי הארגוני מרוקן מתוכנו את אגף שיווק, שירות ואסטרטגיה בחטיבה.

נוסף על תחום השיווק יהיה כהן אחראי על נושא התרומה לקהילה והמעורבות החברתית של בנק הפועלים, פעילות שהסתכמה בשנים האחרונות ב-40 מיליון שקל בשנה, ועל פעילות הבנק בתחומי הקיימות, הסביבה והאחריות החברתית. כהן יהיה אחראי גם על תחום הרגולציה, תפקיד שמילא בעבר בועז רדי, ניהול קשרי הגומלין של הבנק עם הרשויות הרגולטוריות השונות, לרבות הכנסת, משרדי הממשלה ובנק ישראל.

מענה ללאומי בתחום הדיגיטל

בד בבד קידם קינן את מירב ספקטרובסקי ששון לתפקיד החשוב של מנהלת אגף בנקאות ישירה (E-Banking), האחראי על פעילות הערוצים הישירים: האינטרנט, הסלולר והמוקדים הטלפוניים. מרכזיותו של התפקיד אף גדלה בעידן האינטרנט והפייסבוק. מינויה נועד לתת מענה להתעצמות של בנק לאומי בתחום הדיגיטל. ספקטרובסקי ששון תחליף את טל שלסקי (45), שמונה למנהל אגף חדש - אגף מידע ניהולי ופיננסי, שהוקם במסגרת החטיבה הפיננסית.

ספקטרובסקי ששון (39), מהמנהלים הצעירים הבולטים בבנק, הייתה עד כה מנהלת אגף שיווק, שירות ואסטרטגיה בחטיבה הקמעונאית. במסגרת תפקידה הובילה מהלכים שיווקים כגון השקת כרטיסי האשראי הממותגים של בנק הפועלים והחזרת המותג "דן חסכן". היא החלה לעבוד בבנק לפני 8 שנים, ולפני כן עבדה במשך 6 שנים בחברת הייעוץ האסטרטגי POC, מתוכן שלוש שנים כמנהלת החברה.