מחאת מחירי הדלק: נוהגים ב-50 קמ"ש עד למשרד האוצר

קבוצת חברים שנפגשו בפייסבוק החליטו לא לשתוק על עליית מחירי הדלק ■ בשעה 6:30 יצאה שיירה מיוחדת מצומת גלילות עד למשרד האוצר בירושלים במהירות איטית במיוחד

המאבק נגד עליית מחירי הדלק הבוקר (ב') בכבישי ישראל: התארגנות ספונטנית בפייסבוק מביאה הבוקר למחאה יצירתית במיוחד נגד העלאת מחירי הדלק. חברים שנפגשו בפייסבוק ייסעו בנסיעה איטית במיוחד מגלילות לירושלים וישבשו את התנועה.

זאב גראואר ממגדל העמק, ואשר בן-ארי מערד, לא הכירו אחד את השני, עד שבאמצעות הפייסבוק נודע להם ששניהם מאד כועסים על העלייה במחירי הדלק. אחרי שפתחו קבוצה בפייסבוק, וקראו לאזרחים נוספים להצטרף אליהם, הם נפגשו הבוקר באמצע הדרך, בצומת גלילות, על מנת לנסות ולשנות את רוע הגזירה.

בשעה שש וחצי בבוקר יצאה שורת מכוניות פרטיות מצומת גלילות לכיוון משרד האוצר בירושלים. המשתתפים יסעו נסיעה איטית במיוחד במטרה להפריע לתנועה ולגרום לפקקים בצירי תנועה מרכזיים, זאת כמחאה על עליית מחיר הדלק למעלה משבעה שקלים לליטר בנזין.

הקבוצה בפייסבוק נושאת את השם "לעצור את מחירי הדלק". אחרי שיקיימו המשתתפים הפגנה במשרד האוצר, ישובו הנוסעים בחזרה תל-אביב דרך כביש מספר 1 - במהירות שלא תעלה על 50 קילומטרים לשעה.