משפטו של דורס שניאור חשין: "טל מור עישן ג'וינט ונהג"

במשפטו של טל מור, המואשם כי דרס למוות את בנו של השופט בדימוס מישאל חשין, סיפרה חברתו כי בערב התאונה הוא צרך כמות גבוהה של סמים ואלכוהול - כך דווח בגלי צה"ל

הבוקר (ג') נפתח בבית המשפט המחוזי בפתח-תקווה שלב ההוכחות במשפטו של טל מור, שנאשם כי דרס את רוכב האופניים שניאור חשין, בנו של שופט בית המשפט העליון בדימוס מישאל חשין, בתאונת פגע וברח לפני כחצי שנה.

גלי צה"ל מדווח כי חברתו של מור סיפרה בבית המשפט על הסמים והאלכוהול שצרך בערב התאונה. "הוא בא לבקר אותי בעבודה ועישנו ג'וינט בדרך מהאוטו לבר", אמרה. לדבריה, מור הזמין שתי כוסות של חצי ליטר בירה ושתה כוסית ערק "על חשבון הבית". היא הוסיפה: "איני יודעת מה שתה כשלא הייתי לידו".

בפתח שלב ההוכחות במשפטו הבוקר אמר מור: "אני מאמין ביכולתו של בית המשפט לעשות דין צדק ושכולכם תדעו את האמת בדיוק כפי שקרתה. אני נרגש מאוד ולא קל לי. אני מצטער על מה שקרה, אבל היום יוצג כל המידע בפני השופטים, ולא כפי שהוצג בתקשורת", הדגיש.

בדיון קודם הכחיש מור כי צרך סמים לפני התאונה וטען כי לא שתה אלכוהול בכמויות המצוינות בכתב האישום. לדבריו, הוא שתה רק רבע כוס בירה ושתי כוסיות ערק. על-פי כתב האישום הוא צרך 2.6 ליטרי בירה, 7 כוסיות ערק וכוסית וויסקי במהלך 5 השעות שקדמו לנהיגה, נוסף על הסמים הקלים שעישן.

עורכת דינו של מור, תמי אולמן, רמזה בחקירה הנגדית של חברו של שניאור חשין לכך שחשין היה עייף ולא ערני מספיק בעת התאונה.

בסוף החודש שעבר שוחרר טל מור למעצר-בית בשל היעדרות נציגי פרקליטות המדינה ממספר דיונים במשפטו. בראיון לגלי צה"ל הוא אמר אז: "סבלתי מעינוי תקשורתי, והוחזקתי כלוא בצינוק למשך למעלה מ-4 חודשים. לא זכיתי לתנאים בסיסיים".