רעידת אדמה במכבי ת"א: גולדהאר פיטר את נמני בטלפון

עדכון: הבעלים הקנדי של מכבי: "הישגי הקבוצה אינם תואמים את היעדים והמטרות הברורות שהוצבו בתחילת השנה" ■ מאוחר יותר הודיע המועדון: גם המאמן יוסי מזרחי בחוץ

רעידת אדמה במכבי ת"א: אבי נמני, מנג'ר הקבוצה, פוטר היום (ג') מהמועדון. בהודעה הרשמית שפרסמה הקבוצה באתר שלה, נכתב: "מועדון מכבי תל אביב מודיע על ההחלטה לסיים את דרכו של אבי נמני מתפקיד המנג'ר לאור תחושת בעלי הקבוצה כי הישגיה אינם תואמים את היעדים והמטרות הברורות שהוצבו בתחילת השנה".

מיטש גולדהאר, הבעלים הקנדי של מכבי, אמר: "אני מודאג מחוסר היכולת של הקבוצה להשיג תוצאות משביעות רצון. מעבר לתוצאות, הדרך בה תפקדה הקבוצה היא שהובילה אותי לקבלת החלטה זו. לאחר השקעה כספית נכבדה בשחקנים איכותיים, ברור שבנקודת זמן זו אין אנו מממשים את הפוטנציאל שלנו. המטרה שלנו היא להתמודד על תואר האליפות.

"תצוגות ויכולות כפי שהפגנו עד כה, מוכיחות שאנו לא עומדים במטרות", הוסיף גולדהאר. "ברצוני להודות לאבי נמני על תרומתו ומסירותו למועדון מכבי ת"א. למדתי להכיר אבי ולהוקיר את יכולותיו כאישיות כדורגל אינטיליגנטית ומסורה למועדון כדורגל מכבי ת"א. אני מעריך ואוהב את אבי כאדם ומאחל לו הצלחה בכל דרך שייבחר. אני מתחייב להמשיך בדבקות במשימה של בניית מכבי ת"א והפיכתו למועדון מצליח ומנצח".

לסיכום ציין גולדהאר: "ייקח זמן כשבמהלכו יבוצעו שינויים ואנו נתקדם יחד בתקופות הטובות כמו גם בתקופות הקשות".

כמה שעות מאוחר יותר הודיע המועדון כי גם המאמן יוסי מזרחי לא ימשיך בתפקידו. בהודעה הרשמית נמסר: "אנו מעוניינים להודות ליוסי מזרחי על תרומתו והתקופה בה עבד במועדון מכבי תל אביב. יוסי הוא אישיות מוערכת ומאמן בעל ניסיון עשיר הנמנה על השורה הראשונה של המאמנים בישראל. המועדון מאחל ליוסי בהצלחה כל דרך בה יבחר".

אמש ספגה מכבי ת"א השפלה כשהפסידה למכבי חיפה 3-0 בקרית אליעזר, תוצאה שהצטרפה ליכולת דלה במהלך כל העונה הנוכחית. זאת למרות תקציב שיא שהעמיד גולדהאר למועדון, שנע סביב 105 מיליון שקל.