הווינר נשאר עם ליגת העל בכדורסל; סיכם לעונה עבור 2.7 מיליון ש'

ההסכם יביא את ההכנסות של מינהלת הליגה השנה לשיא של כ-25 מיליון ש' ■ מדובר בהסכם המסחרי השני הכי גבוה שחתמה המינהלת העונה, אחרי עסקת מכירת הזכויות השמיות לפיס

למרות שפינה בתחילת העונה הנוכחית את הבמה למפעל הפיס כנותן החסות הראשית של הליגה בכדורסל, ימשיך הטוטו-ווינר לתמוך גם העונה בליגה. ל"גלובס" נודע כי המינהלת, בראשות אבנר קופל, סיכמה עם הטוטו-ווינר על חסות לעונת 2010/11 במסגרתו תקבל כ-2.7 מיליון שקלים. מדובר בהסכם השני בגובהו של המינהלת, אחרי זה שחתמה עם הפיס עבור 10 מיליון שקל לעונה, במסגרתו הפכה הליגה ל"ליגת לוטו".

הטוטו-ווינר ממשיך בכך את הפעילות המשותפת עם הכדורסל, אחרי שבארבע העונות הקודמות שימש כנותן החסות הראשי של הליגה. בעונה האחרונה לחוזה שילם הטוטו-ווינר למינהלת סכום של 7.1 מיליון שקל. במסגרת ההסכם החדש יקבל הטוטו-ווינר חבילות פרסום במגרשים ובחוברות מסחריות שתנפיק הליגה, ובנוסף חבילות פרסום ושיווק גם במהלך הפיינל-פור שייערך בחודש מאי.

"אנחנו מעריכים את הטוטו-ווינר, את היו"ר צחי פישביין, את המנכ"ל עופר פרי ואת הדירקטוריון", מסר אבנר קופל ל"גלובס". "ההסכם הזה יעזור לקבוצות, והוא יסייע בהגדלת הספורטיביות, המקצוענות והתחרויות בענף כולו". ביחד עם ההסכם הנוכחי, צפויה המינהלת להעמיד העונה הכנסת שיא של כ-25 מיליון שקל.

הטוטו-ווינר סיכם בעונה הנוכחית על הסכמי שיווק עם ארבע ליגות גדולות - ליגת הכדורעף (700 אלף שקל לעונה), הליגה בכדוריד (700 אלף ש'), ליגת העל לנשים בכדורסל (1.4 מיליון ש'), וכאמור עם ליגת העל לגברים בכדורסל (2.7 מיליון).

"המיתוג מחדש נועד למצב את הטוטו כגורם המניע את גלגלי הספורט", אומר יו"ר הטוטו צחי פישביין, "באמצעות החשיפה התקשורתית אנחנו מבקשים לחזק את המודעות לפעילות הטוטו בתחום הספורט והתרומה לקהילה ולהחדיר לתודעה הציבורית, כי אין ספורט בישראל בלי הטוטו".

"קיבלנו החלטה אסטרטגית לקדם ולסייע גם לענפי ספורט נוספים", אמר מנכ"ל הטוטו עופר פרי, "ההתקשרות שלנו עם כל האירועים האלו הם לשלוש שנים לפחות, וזאת כחלק מאסטרטגיה שלנו לטווח ארוך. הטוטו הוא גורם פעיל ומעודד ספורט, ולא רק בנק של הספורט".