צו מניעה של בונטאן מונע התקדמות עסקת שלדיאלי IPC

ביהמ"ש הוציא צו ארעי במעמד צד אחד, לפיו הצדדים להסכם ההקצאה יימנעו מהתקשרות או מכל פעולה בקשר להסכם ההקצאה, ואסיפת בעלי המניות לא תתקיים

חברת שלדיאלי , השלד אליו התכוונן ירון ייני, בעל השליטה בחברה הפרטית אפסווינג קפיטל, להכניס את מחצית מפעילותה של IPC המחזיקה בכ-13.6% מהזכויות ברשיונות "שרה" ו"מירה", הולכת ומאבדת את הסיכוי כי המהלך הזה יקרה.

הערב (ד') דיווחה החברה כי לבקשת חברת בונטאן הקנדית וחברת-הבת שלה אשר הינן בעלות השליטה בחברת IPC פטרוליום החליט ביהמ"ש המחוזי בת"א לתת לה צו ארעי במעמד צד אחד על פיו הצדדים להסכם ההקצאה (שלדיאלי ו-IPC קיימן אותה מנהל האוורד קופר) יימנעו מהתקשרות או מכל פעולה ו/או התקדמות בקשר להסכם ההקצאה. כמו כן נקבע בצו המניעה כי שלדיאלי תימנע מקיום אסיפת בעלי מניות שזומנה ל-17 בינואר.

עוד מסרה החברה כי דיון במעמד הצדדים נקבע ליום ה' בשבוע הבא, ה-13 בינואר.

נזכיר כי כבר ב-15 בדצמבר 2010 קיבלה שלדיאלי הודעה מ-IPC קיימן, לפיה בונטאן קורפוריישן, המחזיקה בעקיפין ב-76.79% מזכויות ההון ב-IPC, מסרה להנהלת IPC כי החליטה לא לאשר ולא להמשיך את העסקאות המגולמות בהסכם בין IPC, שלדיאלי ואפסווינג קפיטל בע"מ, בעלת השליטה בה.

נציין כי בין ה-31 בנובמבר ל-14 בדצמבר הקטין ירון ייני את החזקותיו בשלדיאלי ל-7.69% מ-11.24% לעומת זאת יגאל דמרי, בעל השליטה בחברת הנדל"ן י.ח. דמרי הצטרף כבעל עניין בחברה עם החזקה שמגיעה ל-6.87%.