קריימר: קנו אופציות "קול" על גוגל; חכו לדו"חות אפל

קריימר הזהיר את המשקיעים מפני ריגושי יתר, ואמר שאסור לסחור במניות רק בהסתמך על הדוחות ■ "JP מורגן העלה את הרף, והמשקיעים מצפים משאר הבנקים להציג תוצאות דומות"

כאשר עונת הדו"חות בוול סטריט מתחממת בשבוע הבא, גורו המניות ג'ים קריימר הזהיר אמש (ו') את המשקיעים בפני ריגושי יתר, ואמר שאסור לסחור במניות רק בהסתמך על הדו"חות הכספיים של החברות. במקום זאת, הוא המליץ לנצל תקופה זו והממליץ למשקיעים לגבש דעות על מגזרים מסוימים על ידי האזנה לשיחות ועידה חשובות.

חלק נכבד מהדו"חות החשובים בשבוע הבא יזרמו מכיוון הבנקים: ביום שלישי ידווחו סיטיגרופ, וולס פארגו וגולדמן זאקס. מורגן סטנלי ידווח ביום רביעי, ויום אחריו בנק אוף אמריקה. קריימר אמר כי הבנקים האלה הם חסרי מזל, כי הם יצטרכן לדווח לאחר הדו"חות המעולים של JP מורגן, שרשם רווחים רבעוניים מעל התחזיות.

JP" מורגן העלה את הרף, והמשקיעים עכשיו מצפים משאר הבנקים להציג תוצאות דומות", אמר קריימר. קריימר לא ממליץ למכור את מניות הבנקים שלא יציגו רווחים טובים כמו אלו של JP מורגן. אך, הוא כן מצפה לנסיגה.

כצפוי, קריימר שוב ממליץ על מנייתו האהובה אפל , וצופה כי היא תרוויח 6 דולר ברבעון מעל לממוצע ציפיות האנליסטים בשוק. נזכיר כי קריימר ממליץ על מניה זו מאז ינואר 2009 כאשר היא נסחרה סביב רמת ה-94 דולר. מאז היא רשמה תשואה של 268% והוא עדיין ממליץ לקנות אותה.

נכון שקריימר אופטימי לגבי תוצאות אפל, אך גם אובייקטיבי. לאלו שלא מחזיקים כעת את מניית אפל הוא ממליץ לחכות עד לאחר פרסום דו"חותיה. לדבריו, אפל ידועה כחברה שמרנית, ואם האנליסטים לא יאהבו את התחזית השמרנית שלה, אז המניה עלולה להגיב בירידה.

ענקית האינטרנט גוגל תפרסם דו"חות ביום חמישי. קריימר ממליץ לרכוש את גוגל אבל לא את המניות הרגילות שלה. במקום זאת, הוא ממליץ לקנות אופציות קול שלה. הוא המליץ לקנות אופציות קול למחיר מימוש 595 דולר לפברואר עבור 38.5 דולר. לדבריו, מצד אחד זה ייתן לך אפשרות להנות מפריצות חדשות במניה ומצד שני יתן לך הגנה כלפי מטה.