חוגלה מצטרפת לגל: מעלה מחירים ב-6%-7%

החברה מעלה את מחירי מוצרי הנייר ומטבח במותגים לילי, מולט, ניקול, קלינקס ושמורת טבע ■ מעכבת בשלב זה את עליית המחירים בקוטקס ובחיתולי האגיס וטיטולים

אחרי שורת ההודעות על העלאות מחירים, מצטרפת גם חברת חוגלה-קימברלי לגל. ל"גלובס" נודע כי החברה מעלה את המחיר בקו נרחב של מוצרים בשיעור של 6%-7%.

עליית המחיר כוללת את כלל מוצרי הנייר ומוצרי המטבח המשווקים תחת המותגים לילי, מולט, ניקול, קלינקס ושמורת טבע.

עם זאת, היא אינה כוללת בשלב זה את החיתולים המשווקים תחת המותגים האגיס וטיטולים וכן את מוצרי ההיגיינה הנשית המשווקים תחת המותג קוטקס.

לדברי מנכ"ל חוגלה-קימברלי ישראל, ארי מלמוד, "ההתייקרות נובעת מהתייקרות רוחבית של חומרי הגלם. תאית, מים ואנרגיה הם 3 המרכיבים העיקריים בעלויות של מוצרי נייר, ובשלושתם אנחנו נמצאים במחירי שיא. תאית רשמה בשנה החולפת התייקרות של למעלה מ-50% ואף עברה את מחירי השיא שנרשמו בשנת 2008. עד עכשיו ספגנו את עליות חומרי הגלם, ואנחנו לא יכולים להמשיך ולספוג אותם".

מלמוד גם מודה כי ההתייקרות השפיעה על רווחיות החברה.

מותג ההיגיינה הנשית של החברה, קוטקס, מתמודד בקטגוריה עם תחרותיות מאוד קשה, ולכן ככל הנראה החליטו בחברה לא לכלול אותו בגל ההתייקרויות הנוכחי. במקביל החליטה החברה לעכב את התייקרות החיתולים, מתוך רצון לבסס תחילה את ההשקה שביצעה בחודש שעבר במותג האגיס.

"אנו נמצאים בעיצומה של השקה גדולה של האגיס עם כותנה אורגנית, והתחייבנו לקהל הצרכנים שלא נשנה המחיר במוצר החדש, למרות שהוא מוצר מתקדם ויקר יותר לייצור", מסביר מלמוד.

עם זאת, לדבריו עליית המחיר במוצרי החיתולים תיבחן שוב במהלך החודשים הקרובים.