ארנון מילצ'ן האריך את השותפות עם רופרט מרדוק עד 2022

בכך סיכמו מילצ'ן ומרדוק על 24 שנות שותפות עסקית ואסטרטגית בסך-הכול ■ לפי אומדן הכנסות עתידי, ההסכם החדש בין מילצ'ן לבין מרדוק מוערך בכ-15 מיליארד דולר לפחות

ארנון מילצ'ן, המפיק הישראלי לשעבר, יצא היום (ג') בהודעה משותפת עם איל התקשורת העולמי רופרט מרדוק על הארכת השותפות האסטרטגית שלהם עד לשנת 2022.

בכך סיכמו מילצ'ן ומרדוק על 24 שנות שותפות עסקית ואסטרטגית בסך-הכול. לפי אומדן הכנסות עתידי, ההסכם החדש בין מילצ'ן לבין מרדוק מוערך בכ-15 מיליארד דולר לפחות.

חברת האולפנים הפרטית של מילצ'ן, ניו-ריג'נסי פרודקשנס, הודיעה בלוס אנג'לס על הארכת ההסכם ארוך-הטווח שלה להפצה בלעדית עם אולפני פוקס פילמד אינטרטיינמנט (פוקס המאה ה-20), השייכים לקונצרן התקשורת ניוז קורפ. פוקס מפיצה את סרטי ריג'נסי בעולם ב-12 השנים האחרונות. ב-9 השנים הראשונות של השותפות ריג'נסי הפיקה 55 סרטים, אשר הניבו מעל 5.3 מיליארד דולר.

בנוסף להכנסות מתעשיית הקולנוע, צופים הצדדים הכנסות נוספות מטלוויזיה וממיזמים משותפים, דוגמת ההשקעה של השניים בחברת ציוד הספורט פומה, שהובילה את פומה מערך של כ-200 מיליון דולר לשווי של כ-8 מיליארד דולר.

גם סדרות טלוויזיה, שבהן מרדוק ומילצ'ן שיתפו פעולה, כגון "Malcolm in the middle" וכן "Bernie Mac", הניבו הכנסות של למעלה מ-2 מיליארד דולר.

מילצ'ן מסר כי "מרדוק הוא אישיות יוצאת מגדר הרגיל. אני מרגיש שנפלה בחלקי זכות גדולה לשתף עמו פעולה לאורך השנים. רופרט וכל ההנהלה הבכירה שלו הם יותר משותפים, הם הפכו עבורנו ממש למשפחה. אני חושב שמערכת היחסים שייצרנו ורשימת ההישגים המשותפים שלנו מדברים בעד עצמם. אני גאה מאוד בהישגינו ומאמין כי השנים הטובות ביותר עוד לפנינו".