עוד קבוצה ספרדית בדרך לבעלות זרה

אחרי שמלאגה נרכשה בתחילת העונה על-ידי שייח' מקטאר, גם ראסינג סנטאנדר בדרך להחליף ידיים; הקונה המיועד: איש עסקים הודי בעל חברה לניהול נכסים

האם ראסינג סנטאנדר תהפוך לקבוצה השנייה מליגת הכדורגל הבכירה בספרד שעוברת לבעלות זרה? איש העסקים ההודי עלי סייד הצהיר כי בכוונתו להשלים את רכישת המועדון ביום שני הקרוב.

"אחרי שבחנתי בחודשים האחרונים מספר אופציות ברחבי העולם, מצאתי את ראסינג מתאימה לאסטרטגיה שלי", אמר סייד, שבבעלותו חברה לניהול נכסים. "זה מועדון שמנוהל היטב עם פוטנציאל ארוך טווח".

סייד הוסיף כי "ספורט תמיד מהווה הזדמנות עסקית טובה, במיוחד אם מעורבים גם תשוקה וחלומות בהשקעה בו. כדורגל זו לא רק השקעה עבורי, אלא גם תשוקה אישית שלי. להיות בעלים של קבוצת כדורגל ולראות אותה משחקת תמיד היה חלום עבורי".

אגב, בשנה שעברה נכשל סייד בניסיון שלו לרכוש את בלקבורן רוברס מהפרמיירליג. בסופו של דבר, מצא עצמו המועדון האנגלי עם בעלים הודי אחר: חברת "ונקי" לגידול עופות.

במידה והעסקה תושלם, תהפוך כאמור סנטאנדר לקבוצה השנייה בליגה הספרדית שנמצאת בבעלות זרה. הראשונה היא מלאגה, שנרכשה בתחילת העונה על-ידי השייח' עבדוללה.

ראסינג סנטאנדר, שבה שיחקו בעבר הישראלים דודו אוואט, יוסי בניון, עומרי אפק ואילן בכר, מדורגת נכון לעכשיו במקום ה-14 בליגה הספרדית.