מניית היום: "יעד מרכזי לרכישה" שעולה 35% במחזור ענק

Online Resources מזנקת במחזור הגבוה פי 13 מהממוצע ב-3 החודשים האחרונים ■ חברת הטכנולוגיה בוחנת מספר הצעות מיזוג ושוקלת להיענות לאחת מהן

במסגרת סיקור "מניית היום" בוול סטריט בחרנו לציין את מניית Online Resources (סימול ORCC בבורסת הנאסד"ק), שמזנקת ב-35% במחזור של 1.3 מיליון מניות - גבוה פי 13 מממוצע המסחר במניה ב-3 החודשים האחרונים.

החברה בוחנת הצעות מיזוג מצדדים שבחרה לא לחשוף, ושוקלת להיענות לאחת מההצעות לרכישה. אנליסטים מכנים את המניה כיעד מרכזי לרכישה, מעריכים כי הרוכשים הפוטנציאליים הם Fiserv, Iituit, Jack Henry, ו-Western Union. בעקבות המגעים, החברה דוחה פגישה עם אנליסטים ומשקיעים שקבעה ל-27 בינואר.

Online Resources נסחרת בוול סטריט במחיר מניה של 6.17 דולר, שמשקף לה שווי של 191.24 מיליון דולר. החברה מספקת שירותי IT טלפוניים וממוחשבים לגופים בתחום הפיננסי - מנפיקי כרטיסי אשראי, בילינג, ושאר מוסדות בארה"ב. המערכות של החברה מאפשרות מעקב אחר מערכות מידע, מסדי נתונים, ומערכות לניהול לקוחות (CRM).

החברה סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם הכנסות בהיקף 149.98 מיליון דולר, ועם EBITDA של 24.4 מיליון דולר. בחברה מעוסקים 646 עובדים, ומשרדיה ממוקמים ב-Chantilly וירג'יניה.