שלום שמחון: איני מתכוון לעשות זעזועים במשרד התמ"ת

על רקע היחסים העכורים בינהם, העביר היום שר התמ"ת היוצא, בנימין בן אליעזר (עבודה) את השרביט למחליפו, שר התמ"ת הנכנס, שמחון (עצמאות)

על רקע היחסים העכורים בינהם העביר היום שר התמ"ת היוצא, בנימין בן אליעזר (עבודה) את השרביט למחליפו, שר התמ"ת הנכנס, שלום שמחון (עצמאות). עשרות המשתתפים שהגיעו לטקס החילופים וציפו לעוינות משני הצדדים, הופתעו: שמחון הבהיר כי אין בכוונתו לגרום לזעזועים במשרד התמ"ת או לשנות את תוכניות העבודה של קודמו בתפקיד, ואילו בן אליעזר איחל לשר הנכנס הצלחה בתפקיד. "הצלחתך היא הצלחת עם ישראל", אמר בן אליעזר וקרא לשים בצד את "הנקודות השחורות".

חילופי הברכות החמות לא תמו בזאת: שמחון פנה בנאומו לבן אליעזר ואמר: "סומנתי כיורש שלך בעבודה כמי שיש לו יכולות פוליטיות וכאיש ביצוע. זה מה שראיתי כל הזמן לנגד עיני. חבל שאני יורש אותך במסגרת פוליטית אחרת. למדתי ממך רבות ואני מתכוון ללמוד ממך גם בעתיד והמסגרות הפוליטיות לא ישפיעו על זה".

שמחון הודיע כי אינו מתכוון בזמן הקרוב לעשות שינויים בתוכניות העבודה של המשרד. מאוחר יותר היום ייפגש השר הנכנס עם מנכ"ל המשרד, שרון קדמי, ויחל בחפיפה. עם זאת, הטקס לא חף גם מעקיצות: בדבריו נפרד בן אליעזר מקדמי וכינה אותו "בני". "אני מקווה שזה לא יקלקל לך", הוסיף על רקע צחוקם של הנוכחים. לפי שעה לא ברור אם קדמי, שמונה על ידי בן אליעזר, יישאר בתפקידו.