הנקראות ביותר

גם הדתיים רוצים: הושק אתר ראשון לרכישות חברתיות במגזר

האתר, תחת השם "גרופי", יציע קופונים והצעות קנייה המותאמות לצרכנים בציבור הדתי

הציבור הדתי מצטרף לטרנד הרכישות החברתיות. חברת "גרופ קנה הכל" השיקה אתר קניות חברתי הפונה לציבור הדתי בישראל, תחת השם "גרופי" (group-e.co.il). זאת במטרה להציע קופונים והטבות המתואמים לקהל הדתי. בניגוד למרבית אתרי הקניות החברתיים שקמו לאחרונה, גרופי פונה לפלח שוק נישתי ומובחן, ולכן סיכויי ההצלחה שלו גבוהים באופן יחסי. גרופי, בדומה לגרופר, יממה ובא לי גם, יציע הטבות ארציות ומקומיות בהנחות של עשרות אחוזים, בתחום תרבות הפנאי ומוצרי הצריכה. בהתאם לקהל היעד, האתר יציע הנחות במסעדות ובתי נופש כשרים בלבד, ודילים שמתאימים למשפחות דתיות ולניהול משק-הבית. ההטבות יהיו גם מתואמות עם לוח השנה העברי וחגי ישראל, והאתר לא יתעדכן בשבת. בימים הקרובים יעלה קמפיין פרסומי באתרים ובעיתונים הפונים לציבור הדתי, וכן יחולקו עלונים בבתי-כנסת ברחבי הארץ. את ההטבה היומית ניתן יהיה לקבל ישירות לדואר האלקטרוני, והיא תהיה תקפה ל-24 או 72 שעות. בימים הקרובים תעלה באתר ההצעה הראשונה. "אנו שמחים להשיק את האתר הראשון לקנייה חברתית אשר מותאם לציבור הדתי בישראל", אמר אוריה בן כוכב, מנכ"ל גרופ קנה הכל. "גרופי ייתן מענה לצרכיו הייחודיים של ציבור זה בכך שהוא אתר צנוע, וכן מתאים להרגלי הצריכה של הציבור".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות