ההמלצות החמות: 13 מניות אנרגיה ירוקה ששוות קנייה

כמו בהשקעות אחרות, גם שמחפשים מניות אטרקטיביות בתחום האנרגיה הירוקה המשקיע הממוצע צריך לחפש חברות יציבות, רווחיות וכאלה שנסחרות במחירים סבירים

מקובל לחשוב שהשקעה במניות אנרגיה ירוקה, או אלטרנטיבית, היא מסוכנת ומיועדת בעיקר לסוחרים או ספקולנטים. אבל, מתברר שגם משקיעים שמרניים יותר, כמו מוסדיים וכאלה המחפשים הכנסה קבועה, יכולים להשקיע במניות הסקטור ולחפש סיכוי לתשואות גבוהות תוך קבלת דיבידנדים.

כמו בהשקעות אחרות, גם שמחפשים מניות אטרקטיביות בתחום האנרגיה הירוקה המשקיע הממוצע צריך לחפש חברות יציבות, רווחיות וכאלה שנסחרות במחירים סבירים ולא יקרים מדי.

באתר Alt Energy Stocks התפרסמה רשימה של 13 מניות העונות להגדרה של חברות אנרגיה ירוקה המחלקות דיבידנדים. לצד חברות מוכרות כמו ג'נרל אלקטריק , הוניוול ופיליפס היא כוללת גם חברות מוכרות פחות הנסחרות בבורסות של לונדון, הונג קונג וטורונטו.

דיבידנד אנרגיה ירוקה
 דיבידנד אנרגיה ירוקה

החברות ברשימה פועלות בתחומים מאוד מגוונים בתוך מה שמכונה "אנרגיה ירוקה", ויש כאלה, כמו GE, שיש להן נגיעה כמעט בכל תחום. הדיבידנד שהן מחלקות מאותת למשקיעים שהחברות רווחיות, נהנות מתזרימי מזומנים יציבים ולא חסר להן כסף בקופה.