נדחתה בקשת מנכ"ל מילניום גמל לשעבר לביטול פסק בוררות

השופט יהודה זפט דחה את בקשתו של מנכ"ל מילניום גמל לשעבר, אורי כץ, לביטול פסק בוררות בו נקבע כי הוא ישיב לחברה 25% ממניותיה, ויוחזרו לו 525 אלף שקל ששילם תמורתן

שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, יהודה זפט, דחה אתמול (ג') את בקשתו של מנכ"ל מילניום גמל לשעבר, אורי כץ, לביטול פסק בוררות, שבו נקבע כי הוא ישיב לחברה 25% ממניותיה, ויוחזרו לו 525 אלף שקל ששילם תמורתן.

כזכור, כץ פנה לפני כחודשיים לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בבקשה לבטל את פסק הבוררות, בטענה כי לבורר, רו"ח אורי לזר, היה קשר לבית ההשקעות מילניום, חברה־האם של מילניום גמל.

במוקד הבוררות עמדה בקשה של מילניום גמל לבטל את העברת המניות לכץ וחילוקי דעות נוספים לגבי הגדרת הבסיס לחישוב שווי המניות.

כץ טען בבקשתו כי לזר לא הצהיר על קשר שהיה לו עם עד מרכזי מטעם מילניום, רו"ח עופר צ'רדמן. בנוסף, טען כי בין המשרדים של הבורר ורו"ח צ'רדמן מתקיימים קשרי עבודה נמשכים שעליהם לא סופר לצדדים, ומכאן שהבורר לא יכול היה לדון בעדותו בצורה אובייקטיבית.

עורכי הדין איל רוזובסקי ותמיר כהנוב ממשרד עו"ד צלרמאיר פילוסוף רוזובסקי צפריר וטולידאנו, המיצגים את מילניום גמל, טענו בתשובתם לבקשת הביטול כי כץ מנסה לערער על פסק הבורר, ומתוך ייאוש נאחז בתלונות קלושות.

השופט זפט קבע כאמור כי לא התקיים קשר עסקי או מהותי בין משרדי רואי החשבון, ומכאן שאין חשש ממשי למשוא-פנים שבעטיו הבורר היה צריך לידע את הצדדים על קשר כזה.

בית המשפט אישר את פסק הבורר, שקבע כי אורי כץ אינו זכאי ל 25% ממניות מילניום גמל וחייב אותו בהוצאות בסך 20 אלף שקל.

כזכור, גם נגד השופט זפט עצמו עלו באחרונה טענות על ניגוד עניינים, בטענה כי הוא דן כשופט בתיקים שבהם ייצג עו"ד יעקב וינרוט את אחד הצדדים שהופיעו מולו, ולא גילה כי וינרוט ייצג גם אותו, בתביעה אזרחית שהגיש זפט לבית המשפט המחוזי בחיפה בשנות ה-80.