גל התייקרויות המחירים: הסטודנטים מצטרפים למאבק

יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית: תומך במאבק נגד התייקרות המחירים במשק ■ "אנו דורשים פתרון אמיתי ולא קוסמטי לבעיית הדיור ולעצירת השתוללות המחירים"

גם הסטודנטים מצטרפים למאבק בממשלה על גל התייקרות המחירים במשק: יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, איציק שמולי, הביע את תמיכתו בהסתדרות העובדים, שיוצאת למאבק חברתי נגד עליות המחירים.

שמולי ציין כי הסטודנטים בישראל הם נפגעים ישירים של עליות המחירים, והביע נכונות להצטרף להסתדרות העובדים, למרכז השלטון המקומי וללשכת הארגונים הכלכליים במאבק נגד המדיניות הכלכלית של הממשלה. שמולי פנה לראשי הירגונים ובירך אותם על המהלך לכריתת ברית חברתית.

נזכיר כי בחודשים האחרונים משרד האוצר העלה בין היתר את מחירי המים, הדלק והארנונה. יו"ר ההסתדרות עופר עיני תקף אתמול (ב') בראיון ל"גלובס" את מדיניות המסים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שמפחית במסים הישירים ומעלה במקביל מסים עקיפים.

"במצב רגיל אני לא מתנגד להפחתות מסים, אלא שההפחתות האלה באות על חשבון הציבור החלש", אמר עיני. "היה צריך לדחות את המהלך הזה בשנה-שנתיים ולא היה קורה כלום, כי ממילא מי שהיה מרוויח ממנו הן החברות הגדולות. זו מדיניות בעצם של 'מי שיש לו ניתן לו, ומי שאין לו ניקח לו'".

שמולי מסר היום (ג') כי "אנו מצטרפים בכל הכוח למאבק על מנת להעניק לחזית החברתית שגובשה רוח גבית צעירה וסוערת. מעבר לדרישות שהעלו אנו דורשים פתרון אמיתי ולא קוסמטי לבעיית הדיור ולעצירת השתוללות מחירי הדירות. אני מברך ומעריך את יו"ר ההסתדרות, יו"ר מרכז השלטון המקומי ונשיא התאחדות התעשיינים וגאה להוביל לצדם את המאבק החשוב הזה".