פרננדז נגד ההתאחדות: "לא יודע מי מתכנן את לו"ז משחקי הידידות"

הנבחרת הבוגרת תשחק מול סרביה בבלומפילד, שעתיים בלבד אחרי שיסתיים משחק של הצעירה באותו האצטדיון; המאמן הלאומי: "לא שאלו את דעתי על כך"

רגע לפני משחק הידידות מחר (ד', 20:15) של נבחרת ישראל מול סרביה באצטדיון בלומפילד, יצא המאמן לואיס פרננדז במתקפה נגד המעסיקים שלו - ההתאחדות לכדורגל. הצרפתי זועם על העובדה שארבע שעות לפני המשחק של הנבחרת הבוגרת, תתארח הנבחרת הצעירה של סרביה בבלומפילד מול מקבילתה הישראלית: "יש גם משחק בארבע בצהריים. נצטרך 15 גננים כדי לטפל אחר-כך בדשא. אולי אהיה גנן בעצמי. אני לא יודע מי תכנן את זה. אולי יתנו לו לארגן גם את המונדיאל בקטאר", התבטא פרננדז בציניות.

"אחר כך הדשא לא יהיה במצב טוב ויהיה קל לבקר אותנו", המשיך הצרפתי את הביקורת שלו. "אני לא מסכים עם העובדה שקבוצה משחקת ארבע שעות לפנינו. לא שאלו את דעתי על כך. אם היו שואלים אותי הייתי אומר לא".

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה לדבריו של פרננדז: "הצגה כפולה הינה דבר מקובל ואף נעשתה בעבר. מעבר לנסיבות האדמיניסטרטיביות והלוגיסטיות, הרי שמטרת ההצגה הכפולה בבלומפילד היא לאפשר חגיגת כדורגל כחול-לבן והזדמנות לצפות בנבחרות הבכירות של ישראל. נושא הדשא נבדק מול אצטדיון בלומפילד ואינו אמור להוות בעיה".

משחקיה הרשמיים הבאים של ישראל, במסגרת מוקדמות יורו 2012, יתקיימו ב-26 למארס מול לטביה, ושלושה ימים לאחר מכן מול גיאורגיה.