התעשיות הביטחוניות מציגות בתערוכה בהודו

"אם אתה לא נמצא במקום כזה, אתה פשוט לא קיים": בין המשתתפים, נשיא אלביט מערכות יוסי אקרמן; מנכ"ל רפאל ידידיה יערי ויו"ר החברה אילן בירן; מנכ"ל התעשייה האווירית יצחק ניסן, מנכ"ל אירונאוטיקס אבי לאומי ועוד

החברות הביטחוניות הישראליות פתחו ביתני ענק בבסיס חיל האוויר ההודי ילנקה, שליד העיר בנגלור, בתערוכה האווירית Aero india, שנפתחה היום (ד'). על חשיבות השוק ההודי עבור החברות הישראליות יכולה להעיד הנוכחות של בכיריהן: נשיא אלביט מערכות יוסי אקרמן; מנכ"ל רפאל ידידיה יערי ויו"ר החברה אילן בירן; מנכ"ל התעשייה האווירית יצחק ניסן, מנכ"ל אירונאוטיקס אבי לאומי ועוד.

"אנחנו במקום 3"

"אם אתה לא נמצא במקום כזה, אתה פשוט לא קיים", הסביר היום ל"גלובס" בכיר במשלחת של אחת החברות הישראליות המציגות בתערוכה: "מבחינת הגודל והמגוון של האמצעים שהחברות הישראליות מציגות, אנחנו במקום השלישי אחרי הרוסים והאמריקנים".

החברות הישראליות מציגות מגוון של מערכות מל"טים (מטוסים ללא טייס) וקרונות שליטה ובקרה; אמצעי גילוי וזיהוי מתקדמים ומכ"מים; פיתוחים חדישים בתחום מפות תלת-הממד הדיגיטליות ומערכות ללוחמה אלקטרונית המתאימות למטוסי קרב ולהגנה על מטוסי נוסעים מפני טילים.

התעשייה האווירית מציגה מל"טים, אלביט מערכות מציגה רדיו תוכנה המשפר את יכולת ההתמצאות המבצעית של כוחות בתנאי שטח קשים; מערכות סימולציה לאימון טייסים ומל"טים, וכן מערכת "מיוזיק" המאפשרת הגנה על מטוסים אזרחיים. רפאל מציגה מגוון של מערכות להגנה מפני טילים בטווחים משתנים ובהם מערכת כיפת ברזל וקלע דוד.