מנהל קרן גידור ב-CNBC: קנו מניית טבע - תזנק ל-75 דולר

אנתוני סקרמוצ'י: טבע תיהנה מ"טונות" של פטנטים על תרופות הפוקעים בקרוב; גם Owl Creek ו-Maverick מחזיקות במניה

"מניית טבע זולה מאוד ונסחרת בדיסקאונט של 25% בהשוואה למתחרותיה, כגון מיילן או ווטסון. המניה יכולה לעלות ל-75 דולר תוך 12-18 חודשים". את ההערכה הזו העניק אנתוני סקרמוצ'י ברשת CNBC, בפינתו הקבועה "Hedge Fund Trade Of The Week".

סקרמוצ'י הינו מנהל קרן הגידור SkyBridge החולשת על נכסים בהיקף של 7 מיליארד דולר. מדי שבוע הוא לוקח את המשקיעים והצופים אל אחורי הקלעים בתעשיית קרנות הגידור ומאתר את ההזדמנויות החמות בשוק.

השבוע, סקרמוצ'י בחר במניית טבע, בשבוע בו פרסמה החברה דוחות כספיים מאכזבים וכן תחזיות מאכזבות לשנת 2011, בהשוואה לציפיות המוקדמות של האנליסטים בשוק. טבע, למי ששכח, פספסה את תחזיות האנליסטים ב-3 סנט למניה ברווח הנקי לרבעון הרביעי של 2010, וסיפקה טווח תחזיות רווח של 4.9-5.2 דולר למניה לשנת 2011, בעוד שהקונצנזוס בשוק היה לרווח של 5.3 דולר למניה.

המניה נפלה ב-7.1% מאז פרסום הדוחות ביום ג' והיא נסחרת כעת לפי שווי של 45.88 מיליארד דולר. מניית טבע נפלה ב-21% מהשיא השנתי שלה, שהיה גם שיא כל הזמנים בשער המניה.

אך דווקא כעת סקרמוצ'י סבור כי יש לקנות את המניה ולהחזיקה לטווח ארוך, תוך שהוא ציין גם כי בשוק ישנם "טונות של תרופות שהפטנטים עליהן יפוגו בקרוב, וטבע תיהנה מכך". הוא אף נקב בשמות של 2 קרנות גידור אחרות המחזיקות בטבע: Owl Creek ו-Maverick.