מגדל רכשה את קומות המשרדים ברוטשילד 1

המבנה שהיה עד כה בבעלות חברת אמן השקעות, שרכשה אותו מחברת חבס לפני כשנה נמכר למגדל ב-40 מ' ש' ■ באוגוסט פורסם ב"גלובס" כי בנק לאומי שכר את כל שטחי המשרדים בבניין

חברת הביטוח מגדל רכשה את בניין המשרדים שבפרויקט מגורי היוקרה רוטשילד 1 בתל אביב, תמורת כ-40 מיליון שקל (ללא מע"מ), כך נודע ל"גלובס". מגדל לא רכשה את קומת המסחר במבנה, שנשארה בידי המוכרת - חברת אמן השקעות, שרכשה את המבנה מחברת חבס, שבשליטת הרצל חבס, לפני כשנה.

כזכור, כפי שפורסם ב"גלובס" באוגוסט האחרון, בנק לאומי שכר את כל שטחי המשרדים בבניין, ששטחו כ-3,000 מ"ר על פני שלוש קומות מעל קומת מסחר. יצויין כי מגדל לא רכשה את קומת המסחר בפרויקט, ששטחה 650 מ"ר.

חבס מכרה לחברת אמן השקעות את המבנה בדצמבר 2009 תמורת כ-58 מיליון שקל. למרות מכירת המבנה הוחלט בחברת חבס שהיא תמשיך לנהל את השכרת השטחים במבנה לאור רצונה לשמור על אופיו של פרויקט רוטשילד 1 באמצעות בחירת השוכרים.

בעת השכרת שטחי המשרדים לבנק לאומי ההערכות דיברו על כך שדמי השכירות נעים בטווח שבין 70 ל-100 שקל למ"ר לחודש, כשחוזה השכירות נחתם לתקופה של ארבע שנים עם שתי אופציות הארכה בנות שלוש שנים כל אחת (סך הכל 10 שנים).

‏את מגדל יצגה בעסקה עו"ד קיטי ברונר ממשרד מטרי ואילו את המוכר ייצג עו"ד ברוך וינברגר.

שלמה גוטמן, מנהל תחום הנדל"ן במגדל, אישר כי החברה אכן רכשה את המבנה, כשלדבריו מחיר הרכישה נמוך מ-40 מליון שקל. הוא הוסיף כי מדובר בנכס מושקע מאוד וכי בנק לאומי אמור להיכנס לנכס בקרוב, עם סיום עבודות ההתאמה.

מגדל המגורים רוטשילד 1, שתוכנן על ידי משרד ישר אדריכלים, מתנשא לגובה של 32 קומות ומכיל 37 דירות. כיום משווק המגדל במלואו בהיקף מכירות של כ-800 מיליון שקל. שתי הדירות האחרונות, שנמצאות בקומות 28 ו-29 במגדל, נמכרו לפני כחצי שנה לאיש העסקים איתן ורטהיימר ולאיש עסקים בינלאומי. שתי הדירות, בשטח 700 מ"ר כל אחת, נמכרו במחיר של 46.5 מיליון שקל לדירה.