סקיילקס תתרום 3 מיליון שקל בשנה לעמותה של בן-דב

סקיילקס צפויה לאשר באסיפה הקרובה הענקת תרומות לחברת דרך הלוטוס, שבין היתר מממנת טיפולי שיניים לילדים נזקקים

מה הקשר בין אסיפת בעלי מניות של בעלת השליטה בחברת התקשורת הסלולרית פרטנר לבין רשת מרפאות שיניים? במסמך הזימון לאסיפה של סקיילקס , שמחזיקה ב-44.6% מפרטנר, מופיע גם סעיף לאישור תרומות לחברת דרך הלוטוס, שבין היתר מממנת טיפולי שיניים לילדים נזקקים.

דרך הלוטוס היא חברה לתועלת הציבור ונמצאת בשליטת אילן בן דב, שהוא גם בעל השליטה בסקיילקס. בזימון נכתב שב-2009-2010 תרמה סקיילקס 4.9 מיליון שקל לדרך הלוטוס, ובעלי המניות מתבקשים לאשר תרומה של עד 3 מיליון שקל לשנה בשנים 2011-2013.

לצורך האישור נדרש רוב רגיל, ובלבד שלפחות שליש מהמשתתפים בהצבעה לא יהיו בעלי עניין אישי, וסך המתנגדים לא יעלה על 1% מכלל זכויות ההצבעה. בקופת סקיילקס היו בסוף הרבעון השלישי 570 מיליון שקל.

במקביל דיווחה סקיילקס על שינוי בהסכם העבודה של מנכ"ל החברה, יהל שחר. היקף משרתו של שחר צומצם ל-80%, שלושה ימי עבודה בשבוע, אולם ככל שצרכי החברה ידרשו זאת, המנכ"ל ירחיב את היקף עבודתו. במקום רכב חברה שחר יקבל 9,000 שקל בחודש בגין שימוש ברכבו הפרטי. שכרו של שחר יופחת ל-48 אלף שקל ברוטו בחודש. עם זאת, נראה שאין סיבה לדאוג לשחר: הדוח המלא של 2009 (הדוח ל-2010 עוד לא פורסם) מראה שהוא זכה באותה שנה לתגמולים של 2.5 מיליון שקל, מהם 1.2 מיליון שקל בשכר והיתר מענק ואופציות.