טריג תגייס כ-30 מיליון שקל לפי שווי של 80 מיליון שקל

החברה מפתחת טכנולוגיה המנטרת ומפחיתה סיכונים בתהליך הלידה ■ במוצר החברה, LaborPro, נעשה שימוש ביותר מ-1,000 לידות בשורה של ניסויים קליניים

חברת טריג, המפתחת טכנולוגיה המיועדת לניטור ראשון מסוגו של התקדמות העובר בתעלת הלידה במהלך הלידה ולהפחתת הסיכונים הכרוכים בתהליך הלידה, יוצאת להנפקה ראשונית של מניות ואופציות.

החברה מתכוונת לגייס כ-30 מיליון שקל לפי שווי חברה של 80 מיליון שקל באמצעות הנפקת מניות ואופציות. החברה עונה על הצורך הנובע מהגידול הניכר בעלויות ביטוח כנגד תביעות בתי חולים ורופאים בגין רשלנות מקצועית במיוחד בארה"ב. היקף התביעות בגין רשלנות רפואית בתחום הלידות הוא הגדול ביותר מבין כל המקצועות הרפואיים.

הטכנולוגיה של טריג מאפשרת ניטור של התקדמות העובר בתעלת הלידה והינה בעלת ערך קליני וכלכלי גבוה. טריג רכשה ב-2002 את הפטנט בתחום היולדות מחברת אולטרה גייד וכן רישיון בלתי מוגבל להשתמש בכל הידע של אולטרה גייד בתחום היולדות. עד היום נעשה במוצר החברה, LaborPro, שימוש ביותר מ-1,000 לידות בשורה של ניסויים קליניים. הניסויים הוכיחו את יעילותו ובטיחותו ועד היום לא נמצאו ולא דווחו תופעות לוואי כלשהן.

המוצר כבר נמצא בשימוש מחקרי באתרים אוניברסיטאיים ברחבי העולם, וטריג נכנסת כעת לשלב המכירות לאחר שקיבלה היתר לשיווק המערכת שפיתחה בארה"ב. החברה מתעתדת להקים מערך שיווק ומכירה של המוצר בארה"ב וסין, ובשלב שני תקים מערכי שיווק ומכירות במדינות מפותחות נוספות. למוצר החברה יש אישור FDA ואישור CE וכן החברה פועלת לאישור SFDA בסין ועל פי ההערכות תקבל אותו תוך 1-1.5 שנים.

החברה מעריכה כי לקראת תום 2011 תחל מכירה מסחרית של המוצר בשווקים הפוטנציאליים ארה"ב וסין. החברה גייסה עד היום 10.1 מיליון דולר.