סאפיינס: עסקה ב-5 מ' ד' עם מוסד פיננסי בארה"ב

החברה תציע את הפתרון לארגונים פיננסיים נוספים - בנקים וחברות ביטוח - בארה"ב ובאירופה, תוך מינוף הנוכחות הגלובלית של סאפיינס בשוק זה

חברת התוכנה סאפיינס , שבשליטת קבוצת פורמולה , העוסקת בפתרונות תוכנה לתחום הביטוח והפיננסים בארץ ובעולם, הודיעה כי נבחרה על ידי אחד מהמוסדות הפיננסים המובילים בארה"ב לספק פתרון לניהול החלטות ניהוליות. שווי העסקה מוערך בכ-5 מיליון דולר.

החברה תציע את הפתרון לארגונים פיננסיים נוספים - בנקים וחברות ביטוח - בארה"ב ובאירופה, תוך מינוף הנוכחות הגלובלית של סאפיינס בשוק זה.

סאפיינס נבחרה הודות לניסיונה הרב במתן פתרונות תוכנה מורכבים לארגונים פיננסיים. הפתרון מיישם מודל אשר פותח על ידי חברת ייעוץ בארה"ב המתמחה במודלים בתחום קבלת ההחלטות התואם את ארכיטקטורת מודל קבלת ההחלטות BDMM 4 .

ארכיטקטורה זו מסייעת לתאגידים וארגונים לשפר את היעילות והעקביות של תהליכי קבלת ההחלטות, ומאפשרת לשלב לוגיקה עסקית במערכות ללא צורך בקידוד. לאור זאת, המערכת מאפשרת לארגונים לעקוב בנקל אחר פרמטרים עסקיים מדידים שונים, הנגזרים מתהליכי קבלת ההחלטות.

רוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס, מסר היום: "בחירה של ארגון כה יוקרתי בסאפיינס מעידה על הערך המוסף והיתרון התחרותי שמעניקים מוצרי סאפיינס ללקוחותיה, ומעידה על יכולתה של סאפיינס לתת מענה לצרכי השוק המשתנים תחת סביבה תחרותית ביותר, ותחת הצורך של הלקוחות להתאים את עצמם בכל העת לתנאי רגולציה המשתנים לעיתים תכופות".

סאפיינס סיימה את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2010 עם גידול בהכנסותיה לכ-37.6 מיליון דולר ועם רווח נקי (Non-GAAP) בסך של כ-5.5 מיליון דולר.

החברה מעסיקה כ-360 עובדים ופועלת באמצעות חברות בנות בצפון אמריקה, אנגליה, צרפת, גרמניה, ישראל ויפן.