צפו - שרי אריסון: "הבנק יעבור את זה; בואו נתחבר לטוב"

בכירי בנק הפועלים הגיעו לפתיחת תערוכת האמנות הישראלית למען הוועד למלחמה באיידס בצל חקירת המנכ"ל ציון קינן ■ אריסון: "יש הרבה טוב במדינה הזאת. בואו נתחבר לטוב"

בפועלים מתאמצים לשדר עסקים כרגיל: בכירי הבנק, ובראשם בעלת השליטה שרי אריסון וכן המנכ"ל ציון קינן העומד במרכז הפרשה האחרונה הגיעו בסוף השבוע לחנוכת תערוכת האמנות החדשה לה נותן הבנק חסות ושהכנסותיה קודש לפעילות הוועד למלחמה באיידס.

"הבנק הזה חזק ויציב ואנחנו נעבור את זה וזהו. אנחנו פה כדי ליהנות מהתערוכה", אמרה אריסון בפתח האירוע - והוסיפה בהמשך: "בואו נתחבר לטוב כולנו. יש הרבה טוב במדינה הזאת. בואו נתחבר לטוב".

כזכור, במרכז הפרשה עומד מנכ"ל הבנק ציון קינן החשוד בכך שסייע ליו"ר לשעבר, דני דנקנר, לקבל הלוואה תוך הצגת מצג מסמכים כוזב. קינן עצמו גם כן השתדל לשדר עסקים כרגיל אך לא יכל להימנע מלהתייחס לנושא: "הבנק בעסקים כרגיל. הבנק עושה דברים מדהימים לאורך כל השנים ואין ספק שהפרשה היא פרשה, שלמעשה אני בטוח שהרשויות יסיימו את חלקן ואנחנו נמשיך לעשות עסקים כרגיל מבחינתנו".

קינן טען כי הוא חש גיבוי מצד אריסון והדירקטוריון: "יש תמיכה ואמון של הדירקטוריון באופן ישיר ואני בטוח שיש הרבה חום ואהבה בכל דבר", לדבריו.