סמסונג מציגה את הקטלוג החדש: צפו בחידושים במצלמות

החברה מנסה להוסיף מדי שנה יכולות חדשות למצלמות שלה, כדי שלצרכנים תהיה סיבה לשדרג ■ מצלמת הווידיאו V10 מנסה לענות על כך שהצלם אף פעם לא מופיע בקליפ המצולם

חברת סמסונג הציגה היום בישראל (ד') את קטלוג מוצרי האלקטרוניקה שלה לחודשים הקרובים. החברה הקוריאנית מנסה להוסיף מדי שנה יכולות חדשות למצלמות שלה, כדי שלצרכנים תהיה סיבה לשדרג את הדגם הישן.

היום היא הציגה את מצלמת הווידיאו V10, שמנסה לענות על כך שהצלם אף פעם לא מופיע בקליפ המצולם.

הפתרון של החברה הוא עדשה נוספת בצד האחורי, המקליטה גם את הצלם. לאחר הצילום, ניתן לשלב את שני קטעי הווידיאו ביחד. בנוסף, סמסונג הציגה מצלמה בשם Q10 למשתמשים שמאליים, כך שקל הממשק והכפתורים משנים כיוון.

יכולת אחרת שתשולב בחלק ממצלמות הסטילס של החברה, היא אפשרות להשתמש בטלפונים החכמים הפועלים על מערכת ההפעלה אנדרואיד בתור השלט רחוק. כך, המשתמש יכול לראות את התמונה שעל המסך ולהפעיל את הצילום.

סמסונג מתכננת למכור בישראל בחודשים הקרובים סדרת מחשבים חדשה הנקראת 9. המסכים בסדרה הזו יהיו בגודל של 11.6 ו-13.3 אינץ', והם דומים להפליא לסדרת המקבוק אייר של אפל. הם דקים בגימור מתכתי, כך שכל המחשב הנייד נראה כחתיכה אחת שלמה. המקלדת כוללת תאורה אחורית שתפעל גם באותיות העבריות.

בתחום הטלוויזיות, סמסונג מתכננת להכניס את התלת-ממד לרוב סדרות המסכים שלה ולא רק לדגמי הפרימיום, תוך הורדת המחירים לרמה נוחה יותר.