הדילול בטאואר לא נגמר: הקצתה לקרן יורקוויל כ-7 מיליון מניות

בתמורה לכ-9 מיליון דולר ■ המחיר לפני עמלה לפיו מקבלת קרן יורקוויל את המניה הינו 1.289 דולר ■ טאואר חוזרת מוול סטריט עם פער ארביטראז' חיובי של כ-4% אך כולו צפוי להישחק

הדילול בטאואר לא נגמר: החברה הקצתה לקרן יורקוויל כ-7 מיליון מניות רגילות בתמורה לכ-9 מיליון דולר, זאת במסגרת הסכם המסגרת למתן הלוואות על פי הצורך שנחתם בין השתיים ב-11 באוגוסט 2009. ההנפקה הנוכחית כוללת גם כ-107.5 אלף מניות של טאואר אשר ישלמו בעבור העמלה שלה זכאית הקרן במסגרת הסכם ה-SEPA בסך של כ-150 אלף דולר, ההקצאה של המניות תבוצע ב-7 במארס.

המחיר לפני עמלה לפיו מקבלת קרן יורקוויל את המניה הינו 1.289 דולר למניה וכ-1.2695 דולר למניה לאחר אותה העמלה. המניה שטיפסה ביום שישי בוול סטריט ב-2.2% לרמה של 1.35 דולר למניה משקפת אמנם פער ארביטרז חיובי של כ-3.9%, אך ההקצאה ליורקוויל הינה בשיעור של כ-4.5% ולמעשה שוחקת את העלייה הזו ויותר מה שצפוי להוביל לפתיחה שלילית במניה, כאשר בתוספת הקצאת המניות לצורך תשלום העמלה מדובר על הפרש של קרוב ל-6%.

נזכיר כי זוהי הפעם הראשונה בה משתמשת טאואר במסגרת ההקצאה האחרונה שהקצתה לה הקרן בסך של 35 מיליון דולר. זאת לאחר שהשתמשה בכספי קו האשראי הקודם שנתנה לה הקרן בתמורה למניות אותן היא מכרה בשוק (תוך עמידה בתנאי הסחירות שנקבעו בהסכם).

לאחר ההקצאה הנוכחית, עומד לזכותה של טאואר מימון בסך מינימלי של עוד 27 מיליון דולר במסגרת הסכם ה-SEPA בינה לבין יורקוויל.