שחקן נוסף בזירת אתרי הדילים: דפי זהב נכנסת לתחום

השיקה את אתר dday ועלתה היום עם דיל ראשון לרשת חצי חינם, שאזל תוך דקות ספורות ■ בהשקה התגלתה תקלה באתר, ולא כובדו כרטיסי אשראי של ויזה או דיינרס

שחקן חדש בענף הרכישות הקבוצתיות: קבוצת דפי זהב, בשיתוף החינמון "ישראל היום", השיקו הבוקר (א') אתר קניות קבוצתיות חדש תחת השם dday. בדומה לאתרי הקניות החברתיות האחרים, גם dday יציע מדי יום עסקה מרכזית בהנחה של לפחות 50%, ובתנאי שמספיק משתמשים יירשמו לעסקה.

הדיל הראשון הוצע היום - 1,500 שוברים בשווי 50 שקל לקניות ברשת חצי חינם, אותם ניתן היה לרכוש תמורת 25 שקל (הנחה של 50%). בעקבות הביקוש הגבוה להטבה, השוברים אזלו בתוך דקות ספורות בלבד.

אולם, בעקבות תקלה טכנית שהתגלתה במערכת האתר, לא ניתן היה להזמין שוברים באמצעות כרטיסי אשראי של ויזה או דיינרס, עובדה שעוררה תסכול בקרב הגולשים.

"אין ספק שמדובר בתקלה שהיא לא לעניין, אנחנו גוף מקצועי", מודה איתן זינגר, מנהל הפיתוח העסקי של קבוצת דפי זהב ומנכ"ל אתר זאפ. "גילינו את התקלה לפנות בוקר, וסברנו שזה יפגע במותג יותר אם נבחר שלא לעלות עם הדיל במועד המתוכנן".

החל מהדיל של מחר (ב'), האתר כבר יתמוך בכל כרטיסי האשראי הקיימים בשוק, וזינגר אף מבטיח כי "ייתכן מאוד שנציע את הדיל הזה שוב במהלך החודש הקרוב".

לדברי זינגר, לאתר יש כבר מלאי של הטבות יומיות עד אמצע החודש יוני, בתחומים שונים - מזון, טיפוח וקוסמטיקה ואופנה.

בישראל פועלים עשרות אתרי רכישות קבוצתיות, כולל גרופון האמריקנית שנכנסה לשוק המקומי לאחר שרכשה את אתר גרופר, וזינגר מודה כי מדובר בכניסה מאוחרת יחסית. "אנחנו עולים לאוויר מאוחר באופן יחסי, ואנחנו מכים על חטא שלא זיהינו את השוק לפני מספר חודשים".

עם זאת, זינגר מוסיף כי "אין לנו כוונה להיות 'עוד 'אתר' - אנחנו מתכננים להציע דילים יוצאי דופן, הודות למאגר המידע הרחב שיש לנו על כ-30 אלף בתי עסק קטנים".

אתר dday פותח במשך כחודשיים, ובהשקעה מדווחת של כחצי מיליון שקל, והוא יקודם מדי יום בעיתון ובאתר "ישראל היום", כמו גם באתרי הקבוצה של דפי זהב, בהם Rest, זאפ ומתחתנים.

"אנחנו סבורים כי בלי שותף מדיה אסטרטגי יהיה קשה לשרוד, שכן ההשקעה בשיווק היא קריטית להצלחה. לכן בחרנו לשתף פעולה עם 'ישראל היום'", מוסיף זינגר.