צפו: הדוגמניות בפרסומות הכי סקסיסטיות ב-2010

"אות הקלון למפרסם הסקסיסטי" של ויצ"ו לרגל יום האישה הבינלאומי: מקסטרו ועד גולדסטאר

ארגון ויצ"ו מפרסם היום (א') את 10 הפרסומות שעלו לשלב הסופי של "אות הקלון למפרסם הסקסיסטי", שייחשף לרגל יום האישה הבינלאומי באירוע במכללה האקדמית תל-אביב-יפו, ביום שלישי הקרוב.

צוות של שופטות בכירות ממגוון תחומים החליטו על רשימת הפרסומות שהציגו נשים באופן המבזה והסקסיסטי ביותר. זהות הפרסומת שתקבל את "אות הקלון" למפרסם הסקסיסטי והדירוג הפנימי של הפרסומות ייחשפו באירוע של ויצ"ו במכללה האקדמית.

ויצ"ו מכריזה על "אות הקלון" זאת השנה השלישית ברציפות, ובאירוע השנה תתמקד גם בנושא סקסיזם ופגיעה במעמד האישה בתוכניות ריאליטי.

בשנה שעברה הפרסומת המבזה ביותר היתה פרסומת לחומרי ניקוי של המותג פיירי, ואילו בשנה שלפני כן פרסומת של מי עדן. בין החברות הבולטות שצוינו לרעה על-ידי ויצ"ו בשנתיים האחרונות ניתן להזכיר את בירה גולדסטאר, דאודורנט AXE, תפוזינה וגלולות פוסטינור.

הפרסומת שתקבל את "אות הקלון" של 2010 נבחרה מתוך 10 הפרסומות שהגיעו לגמר. להלן 10 הפרסומות הפוגעניות של 2010, על-פי בחירת השופטות:

■ סרטון של אופנת קסטרו, ראובני-פרידן IPG
■ דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, גליקמן-נטלר-סמסונוב
■ מוקסי גירלז על-ידי חברת אילנית, זרמון-גולדמן
■ קניון ארנה, זרמון-גולדמן
■ מנטוס על-ידי ליימן שליסל, Euro.IL
■ מתאים לי, מקאן-אריקסון
■ גולדסטאר על-ידי חברת טמפו, מקאן-אריקסון
■ אופנת TAG WOMEN, באומן-בר-ריבנאי
■ אופנת ג'אמפ, מקאן-אריקסון
■ נעלי מרקו, אליקים-הרמן&נהרדעא