אקסלנז זינקה 3.5%: נכנסת לראשונה לחדרי המיון בארה"ב

צמיחה חדה בקצב מכירת המערכות בארה"ב: אקסלנז השלימה התקנה של 29 מערכות בארה"ב

חברת אקסלנז , המפתחת ומשווקת מכשור רפואי ייחודי לאבחון וניהול מחלות בדרכי העיכול והכבד, נכנסת לראשונה לחדרי המיון של מוסדות רפואיים בארה"ב: אקסלנז מכרה והתקינה לראשונה מערכת BreathID בחדר המיון של בית החולים האוניברסיטאי היוקרתי ג'ורג' וושינגטון, בוושינגטון הבירה, בעסקה המוערכת בהכנסות של עשרות אלפי דולרים לחברה ממכירת המערכת ומהשימוש השוטף בערכות המתכלות.

אקסלנז מעריכה כי מדובר בכניסה לתחום לקוחות מהותי חדש וכי בית החולים האוניברסיטאי ג'רוג' וושינגטון הינו לקוח בעל מאפיינים יוקרתיים ביותר שיוכל להוסיף לתוכניות החברה ולמצב את אמינותו ואיכותו של מכשיר ה-BreathID ולהגביר את מכירותיו בארה"ב.

אקסלנז נמצאת בתנופת מכירות בארה"ב של המערכות לאיתור ואבחון הימצאו של חיידק ה-H Pylori ומדווחת על קבלת הזמנות מ-34 מרכזים רפואיים בארה"ב עד כה, הכוללים מרפאות, רופאים כלליים, מרפאות רופאי גסטרו ובתי חולים מתוכם התקינה החברה 29 מערכות בארה"ב עד כה. החברה הגיעה בחודש פברואר השנה לקצב הצמיחה הגבוה ביותר במכירת מערכות, קצב הגדל בעקביות מדי חודש. אקסלנז מדווחת עוד כי מכירת המערכת לחדר מיון לראשונה, מתווספת להתקנות במחלקות הגסטרו של שני בתי חולים גדולים אותן ביצעה החברה לאחרונה.

אקסלנז חתמה לאחרונה על שני הסכמי שיתוף פעולה אסטרטגיים עם חברת פייזר, יצרנית התרופות הגדולה והמובילה בעולם, לשימוש במערכת ה-BreathID של אקסלנז במסגרת ניסויים קליניים המבוצעים על ידי פייזר וכן השלימה הנפקת זכויות לבעלי המניות וגייסה 19.9 מיליון שקל.

מנכ"ל אקסלנז, סטיבן איתן, אמר כי "כניסתנו לראשונה לחדרי מיון במוסדות רפואיים היא עדות נוספת להכרה הבינלאומית ההולכת וגוברת ליכולות טכנולוגיית ה-Breath ID לאבחון ולהערכת טיפולים במחלות בדרכי העיכול והכבד. משך הבדיקה הקצר המתאפשר באמצעות טכנולוגיית ה-Breath ID , עד כ-10 דקות, מקנה לאקסלנז יתרון ביחס לאפשרויות אחרות הקיימות בשוק. אני מאמין כי הסכם זה, כמו גם הסכמים דומים נוספים אליהם מכוונת אקסלנז, יסייעו לחברה בהמשך צמיחת המכירות של מערכות החברה בארה"ב ויבססו את המובילות שבפתרונות החברה".

אקסלנז השלימה עד היום הקמת מערך מכירות בארה"ב וחתמה על שלושה הסכמי הפצה ארציים בארה"ב. בד בבד, השלימה אקסלנז גם את הקמת מערך ההפצה הארצי בארה"ב, הכולל צוות פנימי של מנהלי מכירות, עשרות אנשי מכירות עצמאיים ומערך הפצה הכולל מאות אנשי מכירות.