רוכבים על הפופולריות: סרטים בפייסבוק תמורת 3 דולר

האחים וורנר יחלו להשכיר סרטים דיגיטליים במסגרת הרשת החברתית ■ עדיין לא ברור אם האפליקציה תהיה זמינה בכל העולם‏

‎‎מעבר להיותה רשת חברתית וכלי למשחקים, פייסבוק ממשיכה למשוך גורמים שמבקשים ליהנות מהפופולריות שלה. לפי הסכם שנחתם עם הרשת החברתית הפופולרית, אולפני האחים וורנר יחלו להשכיר סרטים דיגיטליים במסגרת פייסבוק. בכך הם יהיו האולפן הראשון בהוליווד שמציע סרטים באמצעות פייסבוק. הסרט הראשון שיוצע הוא "האביר האפל", שמבוסס על סדרת הקומיקס "באטמן" ויצא לאקרנים ב-2008.

כדי לצפות בסרט, משתמשי פייסבוק יצטרכו לבקר בעמוד הרשמי של האחים וורנר בפייסבוק, לשלם דרך "פייסבוק קרדיט" וללחוץ על ‏‎"Watch"‎‏. המחיר לשכירת סרט יהיה 3 דולר. לאחר התשלום, תהיה למשתמש האפשרות יוכל לראות את הסרט בצפייה ישירה ב-48 השעות הבאות.

במהלך הצפייה בסרט, יוכלו המשתמשים להיעזר בהקשר לזה בפונקציות השונות של פייסבוק, כמו פרסום תגובות לסרט, עדכון הסטטוס וקיום אינטראקציה בנושא עם חברים.

נשיא המחלקה הדיגיטלית באחים וורנר, תומאס גווק, ציין כי "הפיכת הסרטים לזמינים באמצעות פייסבוק, זה מהלך טבעי במסגרת מאמצנו בתחום הדיגיטל. זה נותן ללקוחות דרך נוחה ופשוטה לגישה ולהנאה מהסרטים שלנו דרך הרשת החברתית הגדולה בעולם".

זהו מהלך מתבקש מצד אולפני הסרטים בהוליווד. בזמן שההכנסות המסורתיות נמצאות במגמת ירידה, הם מנסים ליצור מקור הכנסה נוסף, שיתבסס על הפופולריות של הצפייה הדיגיטלית בסרטים ברשת.

בשלב זה טרם ברור אם האפליקציה החדשה תהיה זמינה בכל העולם, או שכמו ‏Hulu‏, היא תהיה מוגבלת לכתובות ‏IP‏ מחלקים מסוימים בעולם בלבד. ‏‎‎‏