ערוץ אופנה ישראלי יעלה לאוויר, בינתיים רק בהוט

מאחורי הערוץ עומד איש הטלוויזיה נועם אדרי, בעלי חברת "נתיב הפקות טלוויזיה"

ערוץ אופנה ישראלי חדש צפוי לעלות בחבילת הבסיס של הכבלים בחודשים הקרובים. ל"גלובס" נודע כי חברת "נתיב הפקות טלוויזיה" של איש הטלוויזיה נועם אדרי תעמוד מאחורי הערוץ, שיכלול תכני לייף סטייל שיתמקדו בסצנת האופנה בישראל, ובכלל זה ישודרו בה רצועות מקור בנושאי אופנה וטיפוח.

הערוץ ישודר כחלק מחבילת הבסיס של הוט בלבד בשלב זה, ויכלול רצועת שידור מהשעה 7.00 בבוקר ועד אחת אחר חצות. לצד רצועות קבועות, ישולבו בערוץ תוכניות מקור שיופקו במיוחד עבור הערוץ וסרטי תעודה שיסקרו את תחום האופנה בארץ.

כמו כן ישלב אדרי בערוץ רצועה חברתית שתלווה את הגשמת שאיפותיהן של 4 נשים מהפריפריה בתחום האופנה. על-פי ההערכה, תנחה את התוכנית אפרת רייטן.

חדר הארונות של ידוענים

עוד ישודר הערוץ מדי ערב במהלך שעות הפריים-טיים 5 תוכניות מקור, בהן תוכנית הנכנסת לחדר הארונות של ידוענים, תוכנית החושפת את מאחורי הקלעים של תעשיית האופנה בישראל, תוכנית המלווה זוגות בדרך לחופה ותוכנית ביקורת האופנה.

"הערוץ הוקם במטרה להעניק בית חם ומקצועי לתחום האופנה והטיפוח בישראל, ולעודד יצירה בתחום", אמר אדרי ל"גלובס". "הערוץ ותכניו נתפרו ונבחרו כדי לעצב את דעת הקהל ולהעניק חלון ראווה לתעשיית האופנה המקומית".

אדרי עומד מאחורי פרויקטים טלוויזיוניים רבים, בעיקר של תוכניות אירוח בעבור הטלוויזיה חינוכית. כיום הוא מפיק את "עושים סדר" בהגשת בן כספית וגל גבאי ו"סוגרים חשבון", ובעבר עמד מאחורי תוכניות, כמו "אביגיל אשת חיל" (ערוץ 1), "תיק שיווק" (ערוץ 2), "הזירה הכלכלית" (ערוץ 2), "רק בריאות" (ערוץ 2), "קרב מוחות" (ערוץ 2) ו"תרבות רעה" (yes).