הטיפ היומי: מניית שבבים שעשויה לזנק ב-42%

כלכלני דויטשה בנק ממליצים לקנות את מניית מארוול עם מחיר יעד של 23 דולר

חברת המוליכים למחצה המובילה מארוול טכנולוגיות, Marvell (סימול: MRVL), מתכננת ומייצרת שבבים ובקרים שונים לחברות טכנולוגיה. ענף האחסון (כדיסקים קשיחים) וענף הסלולר והתקשורת האלחוטית מהווים כ-80% מהכנסותיה.

דוחותיה לרבעון הרביעי של 2010, שפורסמו בשבוע שעבר, אכזבו את המשקיעים. אנו סבורים שהחולשה היא זמנית: עם מזומן למניה של 4.28 דולר, ותוספת של 500 מיליון דולר לתוכנית רכישת המניות העצמית - מארוול מהווה הזדמנות קנייה.

החברה דיווחה על הכנסות של 900 מיליון דולר (ירידה של 6% מהרבעון הקודם), לעומת צפי ל-924 מיליון דולר. הדבר נבע מחולשה במגזרי הסלולר והאחסון והתאמות מלאי בתחום הרשתות. הרווח הנקי למניה היה 33 סנט - סנט אחד מתחת לצפי שלנו.

התחזית של מארוול לרבעון הראשון של 2011 הייתה חלשה משמעותית, עם ירידה חזויה של 8% בהכנסות לעומת הרבעון הנועל את 2010. הסיבה לכך נעוצה בהשפעה השלילית של מדיניות המלאים של לקוחת החברה - יצרנית הבלקברי RIM. החברה העלתה את תקציב רכישת המניות שלה ב-500 מיליון דולר נוספים, למיליארד דולר.

אנו מעניקים למניה מכפיל רווח 15 - נמוך מהמכפיל הממוצע בענף (17). המכפיל משקף את שולי הרווחיות הגבוהים של החברה ותזרים המזומנים החזק שלה, תוך שהוא לוקח בחשבון של החולשה בצמיחה בטווח הקצר.

עם רווח נקי למניה חזוי שלנו ל-2011 בגובה 1.5 דולר, אנו ממליצים על מארוול "קנייה", תחת מחיר יעד של 23 דולר, המשקף אפסייד של כ-42% על מחירה הנוכחי.

* נכתב על ידי מחלקת המחקר של דויטשה בנק