קמן: מנדלסון במו"מ לגיוס של כ-65 מ' ש' ממשקיע פיננסי

לפי שווי של כ-150 מיליון שקל ■ למשקיע תינתן גם אופציה להגדיל את אחזקותיו במנדלסון לכ-49% לפי שווי חברה של כ-173 מיליון שקל

קבוצת קמן החזקות ממשיכה ביישום התכנית הארגון מחדש שלה, שנועדה לחזק את איתנותה הפיננסית. היום מדווחת חברת ישראל מנדלסון הספקה טכנית, כי היא מנהלת מו"מ עם צד שלישי בנוגע לגיוס הון.

על פי המתווה המתגבש, המשקיע ישקיע במנדלסון וירכוש מניות מהחברה בסך כולל של כ-65 מיליון שקל, לפי שווי חברה של כ-150 מיליון שקל אחרי הכסף. בעקבות ההשקעה, יחזיק המשקיע בכ-43% מהון החברה. למשקיע תינתן גם אופציה להגדיל את אחזקותיו במנדלסון לכ-49% לפי שווי חברה של כ-173 מיליון שקל.

מנדלסון הינה חברה מובילה בישראל לאספקת צנרת ואביזרים לתעשיות הדלק, הכימיה והפטרוכימיה, המזון והפרמצבטיקה. כמו כן, עוסקת החברה באספקת אינסטלציה למערכות מים וביוב מוניציפאליות, למערכות השקיה, קירור ומיזוג אוויר. לחברה כ-3,500 לקוחות פעילים בענפי המשק השונים. מנדלסון פועלת בארה"ב באמצעות חברת הבת, דודסון גלובל, שנוסדה בעקבות מיזוג בין החברות GFF ו-DSP, שנרכשו על ידה לפני מספר שנים. מנדלסון רושמת כיום מכירות בקצב שנתי של כ-800 מיליון שקל.

מהחברה נימסר היום: "ההשקעה המתוכננת במנדלסון מלמדת על הבעת האמון של המשקיע, במנדלסון ובתכנית הארגון מחדש המיושמת בקבוצת קמן. השקעה זו, המשפרת מאד את יכולותיה הפיננסיות של מנדלסון ומשליכה בכך גם על שיפור איתנותה של קמן, הינה נדבך נוסף בשרשרת של מהלכים עסקיים ופיננסיים שבוצעו ושהחברה פועלת לקידומם בתקופה הקרובה, ושמימושם יסייע לקמן לעלות על פסים חדשים של צמיחה והתפתחות עיסקית".

בהקשר זה, מימשה החברה לפני מספר חודשים את החזקתה בחברת קו מנחה, את החזקותיה של חברת הבת ישאל בחברת שנפ, וכן חלק מהחזקותיה בחברת אמפייר הפועלת בארה"ב.