רון קופמן אמר "נתניהו חלאה" - והושעה מערוץ הספורט

לאור התבטאות זו ושורה של התבטאויות אחרות של המגיש באחרונה, הודיע ערוץ הספורט לקופמן כי לא יופיע היום בתוכנית "יציע העיתונות"

העיתונאי רון קופמן הושעה מערוץ הספורט לאחר שבאחרונה כינה את ראש הממשלה בנימין נתניהו "חלאה" במהלך שידור, ואילו את חברי הכנסת כינה "טינופות" בדעה אחרת שהביע על העובדה כי יקבלו מכשירי אייפון.

ל"גלובס" נועד כי לאור התבטאות זו ושורה של התבטאויות אחרות של המגיש באחרונה, הודיעו לקופמן כי לא יופיע היום (ה') בתוכנית "יציע העיתונות".

ל"גלובס" נודע כי תלונות בנושא הגיעו מהציבור אל ערוץ הספורט, ובד-בבד גם ללשכת ראש הממשלה. התלונות שהגיעו ללשכתו של נתניהו הועברו לרגולטור האחראי, מועצת הכבלים והלוויין, וזו העבירה את הטיפול לערוץ הספורט.

קופמן משתלח בראש הממשלה מזה תקופה ארוכה ומעביר ביקורת נוקבת, בין היתר גם על רעייתו שרה, על שרים וחברי כנסת. הוא עושה זאת במסגרת פינה שנקראת "כואב לי", בה מדברים על תופעות חברתיות שאינן קשורות בספורט.

לקופמן, המשדר גם ברדיו תל-אביב 102FM, יש היסטוריה ארוכה של הסתבכויות בשל פליטות-פה, בראשן זו מהקיץ האחרון מול שר הפנים אלי ישי.

בתוכנית ששודרה ב-23 באוגוסט 2010 אמר קופמן על סגן ראש הממשלה ושר הפנים ישי: "הוא חולירע, חתיכת פרימיטיב. אולי בקרב העדה הפרימיטיבית שלך עם הרב הפרימיטיבי שלך אתה נראה טוב. תבין שבגלל אנשים כמוך אנחנו עם שנוא וגזע שנוא, ומתעבים אותנו בגלל טינופת כמוך". בהמשך התנצל קופמן על הדברים.

קופמן הפנה לתגובה לערוץ הספורט. בערוץ הספורט אישרו את הדברים. מלשכת ראש הממשלה לא נמסרה תגובה.