מקאן-אריקסון זכה בתקציב הפרסום של דפי זהב

‎‎על התקציב התמודדו גם גיתם, יהושע ‏TBWA‏, באומן-בר-ריבנאי, שמעוני-פינקלשטיין ו-‏GPS‏ ■ תקציב הפרסום של דפי זהב נוהל במשך כמעט 20 שנה בידי שלמור-אבנון-עמיחי

‎‎משרד הפרסום מקאן-אריקסון זכה במכרז על תקציב הפרסום של דפי זהב - כך נודע ל"גלובס". על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום גיתם BBDO, יהושע ‏TBWA‏, באומן-בר-ריבנאי, שמעוני-פינקלשטיין ו-‏GPS‏.

‏כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", לאחרונה הוחלט בדפי זהב לצאת למכרז על תקציב הפרסום, שנוהל במשך כמעט 20 שנה בידי שלמור-אבנון-עמיחי.

שלמור ליווה את דפי זהב מתחילת דרכה, עוד לפני שהחברה החלה בפעילות באינטרנט. לאורך השנים המשרד רשם זכיות מרשימות בפרסים עבור הפרסומות שהפיק לדפי זהב.

כך למשל, קמפיין שלטי החוצות האחרון של שלמור לדפי זהב זכה בפרס הגרנד בתחרות קקטוס הזהב וכן בפסטיבל ניו-יורק. הקמפיין עשה שימוש ייחודי בשלטי החוצות, תוך שבירת כל הכללים הנהוגים במדיה. כל שלט זכה להפקה מושקעת, שיצרה בולטות חריגה.

כך למשל, לשלט שחשף את קטגוריית "המגנטים" מוגנטו חפצים שונים. השלט "פנצ'ריות" הורם על-ידי ג'ק ענק שנבנה במיוחד. שלט חדרי כושר נישא על-ידי שרירנים בצמתים המרכזיים במשך שבועיים ועוד.

הרקע להחלטה לצאת למכרז חדש הוא היערכות מחודשת בדפי זהב, מתוך מטרה למקסם את כל החטיבות והאתרים שלה יחד. בחברה חשים כי לא הצליחו להשליך את המותגיות החזקה של דפי זהב לכל הפעילויות הנוספות שלה, ורוצים לראות כיצד לשלב הכול יחד.

על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, קבוצת דפי זהב פרסמה ב-2010 בהיקף של 7.2 מיליון דולר במחירי מחירון. לכאורה יכלו גם שלמור להתמודד מחדש על התקציב, אך הם בחרו שלא לעשות כן.

את דפי זהב הקים איש העסקים מוריס קאהן ב-1968. החברה מפיצה היום 7 מדריכים אזוריים ועוד 48 מדריכים מקומיים וכן גם מדריכים מגזריים. בנוסף, החברה מפעילה אתרי אינטרנט ושירות בסלולר.

‏בין האתרים של דפי זהב ניתן למנות את זאפ להשוואת מחירים, פרופסור שמיועד לסטודנטים, אתר המסעדות ‏rest‏, קטלוג המידע לארגון חתונה "מתחתנים" והפורטל למתגייסים וחיילים משוחררים "שבוז". את דפי זהב מנהל ניר למפרט. ‏‎‎‏