סלולרי מבית Huawei - יקר מדי ופשוט מדי

Huawei היא הסנונית הראשונה מסין לישראל - החלה למכור בארץ את ה-U8150 IDEOS ■ המכשיר אמור להיות זול, אבל hMobile מוכרת אותו במחיר גבוה מאוד ביחס לאיכות שלו

עם ההתחזקות של הטלפונים החכמים מצד החברות הדרום קוריאניות, האמריקניות והאירופאיות, החלו גם החברות הסיניות להציע גם את המוצרים שלהם, בדגש חזק על מחיר נמוך. הסנונית הראשונה מסין לישראל שייכת לחברת Huawei שהחלה למכור בארץ את המכשיר U8150 IDEOS.

מסך ועיצוב: ה-IDEOS מעוצב שונה מרוב הטלפונים החכמים. יש לו מסך מגע 2.8 אינץ' באיכות בינונית וללא יכולות מולטי טאץ'. המכשיר שוקל רק 102 גרם ומגיע בשלושה צבעים: שחור, צהוב וורוד.

הנדסת האנוש תמוהה: החלק התחתון של המכשיר מוקדש לשלושה כפתורים פיזיים: כפתור מענה, כפתור ניתוק וכפתור ניווט עגול וגדול, שמאפשר לנווט בתפריטים, ללא צורך ללחוץ על האייקון במסך. מדובר בבזבוז שטח, שהיה יכול לאפשר הגדלת מסך.

ממשק: המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה של גוגל - אנדרואיד בגרסה 2.2, מה שמאפשר להפוך את המכשיר בקלות לנתב אלחוטי. מעבר לזה, אפשר להתקין מגוון גדול של אפליקציות וגם להציב ווידג'טים. החברה לא טרחה לעשות יותר מדי התאמות לעמוד הבית.

מצלמה: 3 מגה פיקסל. התמונות באיכות נמוכה עם ממשק פשוט מדי. *בעיות: הסוללה היא אחת הלא טובות שראינו. אם לא תשתמשו ב-WiFi אלחוטי ולא תגלשו בכלל באינטרנט ותפעילו לכמה דקות את ה-GPS, הסוללה תיגמר כבר אחר הצהריים. מעבר לזה, המקלדת סבלה מאיטיות. במצב שטוח, האותיות לפעמים מופיעות רק לאחר זמן ארוך. המקלדת הווירטואלית מיניאטורית ודורשת מאמץ בעת הקלדה, גם כשאין תקלות.

בשורה התחתונה: המכשיר אמור להיות זול, אבל hMobile מוכרת אותו במחיר גבוה מאוד ביחס לאיכות שלו.

מחיר: 1,700 שקל ב-hMobile מבית הום סנטר.

ציון: 7.

הייטק Huawei / צלם : רויטרס
 הייטק Huawei / צלם : רויטרס