חשד: נרקומנית ניסתה למכור את בתה התינוקת ב-400 שקל

סיירת משמר הגבול של המשטרה עצרה אם נרקומנית כבת 40 מתל-אביב, לאחר שהתקבל מידע מודיעיני כי בכוונתה למכור את בתה בת ה-4 חודשים כדי לממן סמים

בתום שבועות ארוכים של חקירה, נעצרה אתמול (ב') נרקומנית כבת 40 מתל-אביב בחשד כי ניסתה למכור את בתה התינוקת, בת ה-4 חודשים, כדי לממן רכישת סמים. שירותי הרווחה של עיריית תל-אביב טיפלו בתינוקת והעבירו אותה למשפחת קלט בחירום - כך פורסם הבוקר ב"ידיעות אחרונות".

בתחילת דצמבר 2010 התקבל במשטרה מידע מודיעיני על אישה כבת 40 שמכורה לסמים, אשר ככל הנראה מציעה את בתה התינוקת למכירה תמורת כמה מאות שקלים - בגלל מצוקה כלכלית.

סיירת משמר הגבול, שתפקידה לאתר דרושים לחקירה, טיפלה בחקירה הרגישה. "ניסינו לאתר אותה, אבל לא הצלחנו בגלל שהכתובת שקיבלנו היתה שגויה", הסביר מפקד הסמ"ג, רב-פקד סמי פנקר.

בסופו של דבר נמצאה האם, לאחר שאותר המקום בו היא מושכת כספים כדי לרכוש סמים. אתמול בשעות הצהריים זיהו עובדי המקום את האם, הזעיקו את בלשי היחידה, ואלה עצרו את האם כשהתינוקת בידיה. "לשמחתנו, התינוקת שלה הייתה איתה", אומר מפקד הסמ"ג.

האם נלקחה לחקירה בתחנת משטרת לב תל-אביב, והתינוקת הועברה לטיפול שירותי הרווחה של עיריית תל-אביב. פקידת סעד של העירייה העניקה לפעוטה טיפול ראשוני, שלאחריו הוחלט להעבירה למשפחת קלט בחירום. מצבה הבריאותי של הפעוטה טוב.

ראש מנהל הרווחה בעירייה, דורית אלטשולר, מציינת כי לאם שנעצרה יש עוד 3 ילדים שנמצאים אצל סבתם. כעת מנסים לנסות ולאתר את אביה של התינוקת, ורק אז יוחלט מי יגדל אותה.