השיחה: דנה דנקנר, אלינור קופלר ובר רפאלי חוגגות

מי הגיעו ליום ההולדת של נדב שצר? ■ מי באו לחלוק כבוד לאבי כהן ז"ל? ■ איפה סגר אילן בן-דב מעגל? ■ וגם: מה יש לאילנה שושן להגיד על גזר הדין של קצב?

בן-דב סוגר מעגל

אילן בן-דב ואשתו קרן מיכאלי העניקו 20 מלגות לסטודנטים באוניברסיטת חיפה בטקס שנערך בנוכחות מנכ"לית אגודת הידידים הישראלית, שירה בן-אור, ונשיא האוניברסיטה, פרופ' אהרון בן-זאב.

קרן מיכאלי, אילן בן דב, אהרון בן זאב, מלגות לסטודנטים באוניבסיטת חיפה / צלם רוני שיצר
 קרן מיכאלי, אילן בן דב, אהרון בן זאב, מלגות לסטודנטים באוניבסיטת חיפה / צלם רוני שיצר

קרן מיכאלי, אילן בן-דב ואהרון בן זאב

בן-דב ציין כי הוא רואה במתן המלגות את המשך דרכו של אביו, ממקימי אגף שיקום נכים במשרד הביטחון. "אבי היה הולך לעבודה כדי להקטין את הסבל בעולם. אני מקווה שגם אתם תוכלו לצאת יום יום לעבודה ולהקטין את הסבל בעולם", אמר.

מצדיעים לכהן

אמש (ב'), נפתחה תערוכה לזכרו של שחקן הכדורגל אבי כהן ז"ל בבית אינפיניטי, בשדרות רוטשילד בתל-אביב. התערוכה כללה פריטים מחייו של כהן, שנחשפו לראשונה.

ניר דקל, דניאלה רייבנבך, איציק וייץ, תערוכה לזכרו של הכדורגלן אבי כהן / צלם אסף לב
 ניר דקל, דניאלה רייבנבך, איציק וייץ, תערוכה לזכרו של הכדורגלן אבי כהן / צלם אסף לב

ניר דקל, דניאלה רייבנבך ואיציק וייץ

בכירי הנהלת ארגון שחקני הכדורגל בישראל הצהירו על הקמת קרן להנצחת זכרו של כהן.

עופר פרי, משה אביבי, תערוכה לזכרו של הכדורגלן אבי כהן / צלם אסף לב
 עופר פרי, משה אביבי, תערוכה לזכרו של הכדורגלן אבי כהן / צלם אסף לב

עופר פרי ומשה אביבי

הגיעו להצדיע: דורית כהן וילדיה, רון חולדאי, אביב רייז, עופר פרי, איזי שרצקי, ניר דקל, משה אביבי, אלי ואלונה ברקת, איציק וייץ, דניאלה רייבנבך, דרור דנון, אילן טל, עו"ד שולי גולדבלט, אלי טביב, עוזי שעיה, קובי בלדב, ד"ר אורי שפר, מוטי איוניר, אבי מלכה, פאר נדיר, לואיס פרננדס, דרור קשטן ועוד.

שצר מחליף קידומת

איש העסקים נדב שצר, שבבעלותו מספר מקומות בילוי מהמובילים בתל-אביב, חגג אמש את יום הולדתו ה-30 בבר "אוטו". בבעלותו של שצר המקומות: "גוסיפ", "ארתור" שבנמל תל-אביב, ה"גלינה" ועוד. המושבניק לשעבר חזר לחגיגות יום ההולדת בארץ רק בימים האחרונים לאחר חופשה מפנקת בברזיל.

נדב שצר, יום הולדת 30 לנדב שצר / צלם אביב חופי
 נדב שצר, יום הולדת 30 לנדב שצר / צלם אביב חופי

נדב שצר

בין חבריו הקרובים שהגיעו להרים כוסית לחייו ולעשות שמח: אלינור קופלר, חיים רביבו, יוני דותן, שחר בר-דוד, טל אנגלנדר ודנה דנקנר, עומר דנקנר ולי גרבנאו, צחי ארביב, אלון קסטיאל, זוהר ספיר, דן מנו, ובר רפאלי שהתחמקה כהרגלה מהצלמים.

האוצר של זבלדוביץ'

פאבל ס. פיס נבחר מטעם אוסף האמנות על שם פויו זבלדוביץ', להיות אוצר תערוכה חדשה שתתקיים בגלריית האוסף ברחוב הנסיך מוויילס בלונדון באוגוסט השנה. תקציב התערוכה הוא 40 אלף ליש"ט. הבחירה בפיס נעשתה מבין חמישה מועמדים על ידי פאנל שופטים שכלל את אוצרת תערוכות ממכון הנרי מור ליסה דה פברה, עורך המגזין ארט ריביו מארק ראפולט ואת אניטה זבלדוביץ', מייסדת האוסף. בתערוכה יוצגו עבודותיהם של מספר אמנים בינלאומיים והיא תתמקד בתמונות מהעבר.

שילוני בקרקס

סיגל שילוני, מנכ"לית חטיבת תענוג והנאה בקבוצת שטראוס-עלית, אירחה אתמול בקיבוץ יקום קרקס שלם עמוס סלבס על טפיהם, לרגל השקת אצבעות שוקולד עלית בעיצוב קרקס. בין האורחים הרבים באירוע נצפתה גם ח"כ אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו), שלקחה פסק זמן מהפעילות הפוליטית והגיעה עם ארבעה מילדיה.

לקראת 2016

שגרירת ברזיל בישראל, מריה אליסה ברגואר, השתתפה אתמול בבוקר ביום עיון שהתקיים בבית לשכת המסחר. בסמינר נכחו בין השאר איזי שרצקי, ד"ר שמואל ירושלמי, יו"ר לשכת המסחר והתעשייה ישראל-ברזיל וראובן שליסל.

מריה אליסה ברגואר, שמואל ירושלמי, ראובן שליסל, יום עיון לשכת המסחר ישראל ברזיל / צלם ענר גרין
 מריה אליסה ברגואר, שמואל ירושלמי, ראובן שליסל, יום עיון לשכת המסחר ישראל ברזיל / צלם ענר גרין

ברגואר, ירושלמי ושליסל

ברגואר ציינה כי היא חשה נכונות להגדיל את קשרי המסחר בין ברזיל לישראל לקראת האולימפיאדה שתתקיים בברזיל ב-2016.

הססטוסים שלהם:

Yoni Lahav חושב שלשפוט בפסטיבל ניו-יורק מתל-אביב זה קצת כמו לשחק נגד מייקל ג'ורדן בפלייסטיישן, אבל זה עדיין מגניב. מודה לגדעון עמיחי ולדורי בן-ישראל שגרמו לזה לקרות.

Illana Shoshan מצדיעה למערכת המשפט שמוכיחה שיש עדיין מי שחושב שלאישה יש זכויות, שהיא לא חפץ של אף אחד, ושגופה הוא רכושה.