דלק נדל"ן טסה 9%: השלימה מימון חוזר לעסקת הילטון

DGRE השלימה חתימה על הסכמים בנקאיים למימון מחדש של הלוואות שהועמדו לה ב-2005 לרכישת פורטפוליו נכסים הכולל 16 מלונות באנגליה, המנוהלים ע"י רשת הילטון

מניית דלק נדל"ן מזנקת הבוקר (א') בבורסה בת"א לאחר שדיווחה כי החברה הבת, DGRE השלימה חתימה על הסכמים בנקאיים למימון מחדש של הלוואות שהועמדו לה ב-2005 לרכישת פורטפוליו נכסים הכולל 16 מלונות באנגליה, המנוהלים ע"י רשת הילטון. זאת, בהמשך לדיווח החברה ב-2 במארס ביחס למימון מחדש לפורטפוליו הילטון. מנכ"ל דלק נדל"ן הוא ערן מיטל.

נציין כי ברבעון השלישי של שנת 2009 רשמה החברה הפרשה לירידת ערך בגובה מלוא השקעתה של DGRE בנאמנות הזרה שבה מחזיקה החברה בעקיפין ב-17%. השלמת ההסכם עליה הודיעה היום החברה צפויה להביא לעליית שווי הפורטפוליו בספרי DGRE כ-4 מיליון ליש"ט.

על פי ההסכמים עם התאגידים הבנקאיים במסגרת המימון מחדש יושקע על ידי בעלי המניות הנוכחיים של הפורטפוליו הון נוסף בהיקף של כ- 6.7 מיליון ליש"ט (חלקה של DGRE כ-1.2 מיליון ליש"ט); החוב לתאגידים הבנקאיים יופחת בסך של כ-66 מיליון ליש"ט (מכ-358 מיליון ליש"ט לכ-292 מיליון ליש"ט).

מועד החזר ההלוואה המקורי, נובמבר 2015, יישאר בעינו והתאגידים הבנקאיים יהיו זכאים לחלק מעודפי תמורה שיתקבלו בעתיד (מעבר לחוב) בשיעור של 10% ויותר (תלוי בגובה העודף שייווצר).