תור התלונות על אייפד 2: תקלות באפליקציית וידאו צ'אט

על פי הדיווחים אפשר להתגבר על התקלות באייפד 2 רק לאחר אתחול מחדש של המכשיר ■ "המצלמה נכנסת למצב של "קיפאון", אין תזוזה ואי אפשר לבצע שיחת צ'אט בוידאו"

אחרי ההשקה המרשימה של אייפד 2 של חברת אפל , ובעוד משתרכים התורים בחנויות אפל ברחבי העולם לרכישת המכשיר החדש, מתחילות לזרום תלונות שמחבלים בדימוי המוצלח של המכשיר החדש והנוצץ. מספר אנשים שרכשו את המכשיר מדווחים על תקלות באפליקציית הוידאו, Facetime. על פי הדיווחים אפשר להתגבר על התקלות רק לאחר אתחול מחדש של המכשיר.

רוב המדווחים מספרים כי אי אפשר לבצע שימוש חוזר באפליקציית FaceTime video המאפשרת ביצוע צ'אט בוידאו. "המצלמה נכנסת למצב של "קיפאון", אין תזוזה ולמעשה אי אפשר לבצע שיחת צ'אט בוידאו", מספרים המתלוננים. עוד מספרים כי רק "ריסטרט" יכול לפתור את הבעיה אך כמובן שלא מדובר בפיתרון אידיאלי מבחינת המשתמשים.

רבים מהמתלוננים סבורים כי תקלה זו דומה מאוד לתקלה שהתגלתה באייפון 4 ומציינים כי אפשר יהיה לתקן את הבאג במחשב רק ע"י עדכון התוכנה.

תקלת מצב "פריז" של המצלמה באייפד 2 היא לא התקלה היחידה, רוכשים רבים של המכשיר התלוננו על בעיות בתאורה, התאורה לא מתפזרת באופן שווה בכל תצוגת המסך.

אפל לפי שעה לא התייחסה לתקלות המיוחסות למכשיר.